Nane feat. Keed - Ochi De Chinez (Versuri)

Versuri

Nane feat. Keed - Ochi De Chinez (Versuri)
Nane feat. Keed - Ochi De Chinez (Piesa Oficiala)

Refren:
Sa vezi, sa nu crezi...
Bro, levitez!
Rulez si fumez
Am ochi de chinez!

Sa vezi, sa nu crezi...
Bro, levitez!
Rulez si fumez
Am ochi de chinez!

Strofa 1 (Nane):
"Yī" (unu), "èr" (doi), "sān" (trei), "sì" (patru)
Baiețasu' asta nu prea poa' sa stea la rand
Ca-și viseaza filmu' si-o sa-l toarne in curand
Hai cu cashu' in viata, doar nu-mi trebuie-n pamant
Umm... Zecile astea de G-yuri, le fac sute
Cand sunt pe acasa, c****, tot blocu' se-mpute
Stashu-i cat un munte, muntele da cu pace
Lucrez in carapace la impachetari-desfaceri
Tipa dupa tipla, gagiu' le umple fin
Le dau zipu' plin, sa nu ramana fara film
Daca petrecerea moare, stii ca intervin
Doctoru' Cherescu prescrie un jointalin
Huuu! - Pufaie unu' ca sa te calmezi
Poate stai pe c**** chill si nu mai comentezi
Io-mi mai aprind unu', fiindca oricum aberezi
Sa te swag in suflet, ala care tot tastezi

Refren:
Sa vezi, sa nu crezi...
Bro, levitez!
Rulez si fumez
Am ochi de chinez!

Sa vezi, sa nu crezi...
Bro, levitez!
Rulez si fumez
Am ochi de chinez!

Strofa 2 (Keed):
"Go" (cinci), "roku" (sase), vine sapte, "nana"!
Cata frunza, cata iarba, da-te mai acana!
Organic, adevarat, ca freshu' meu preferat
De "La Copac", "Verde Smarald"
Aud io bine?! Sau am viziuni de la Visine?
Ba! - Care p**a mea te duci la magazin?!
Vreau ciocolata, gogosi, niste napolitane
Salam, cascaval si doua paini babane
Da-mi un gat de apa, ca mor cu zile
Mi s-a uscat sufletu', nu mai văd bine
Ai adormit, cioara?! Gata, te resemnezi?!
Nu, cioara, lasa-ma ca meditez!

Refren:
Sa vezi, sa nu crezi...
Bro, levitez!
Rulez si fumez
Am ochi de chinez!

Sa vezi, sa nu crezi...
Bro, levitez!
Rulez si fumez
Am ochi de chinez!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro