Mihai Popistasu - Imi place cand esti REA (Versuri)

Versuri

Mihai Popistasu - Imi place cand esti REA (Versuri)
Mihai Popistasu - Imi place cand esti REA (Videoclip Oficial
Mihai Popistasu - Imi place cand esti REA (Piesa Oficiala

Tu laşi în urmă ta doar foc
Doar foc şi scrum
Dar jur că aş da orice
Să fiu cu tine acum

Eşti caldă apoi rece
Urăşti şi apoi îţi trece
Vrei să dispar apoi mă rogi să stau
Ţi-e rău apoi ţi-e bine
Când nu mai eşti cu mine
Dar orice ai face ştii eu tot te vreau

Îmi place când eşti rea a-a a-a
Ştii vreau să fii a mea a-a a-a
Să imartim la doi
Defectele din noi
Să-ţi aud inima
Îmi place când eşti rea a-a a-a

Întreb din nou încet
Fără să aştept răspuns
Dacă iubirea mea îţi e
Îţi e de ajuns?
Te uiţi că o felină
Mă ei încât de mâna
Vrei să dispar apoi mă rogi stau
Ţi-e rău apoi ţi-e bine
Când nu mai eşti cu mine
Dar orice ai face ştii eu tot te vreau

Îmi place când eşti rea a-a a-a
Ştii vreau să fii a mea a-a a-a
Să imartim la doi
Defectele din noi
Să-ţi aud inima
Îmi place când eşti rea a-a a-a

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro