El Nino si Samurai - TOTI BAGABONTII (Versuri)

Versuri

El Nino si Samurai - TOTI BAGABONTII (Versuri)
El Nino si Samurai - TOTI BAGABONTII (Prod. Villain) - (Official Audio)

Se cade topu', intru ca un buldozer
E tἰmpul pentru poza din care sa-mi faca poster
Zona zoster, transmit din underground
Vreau un zece pentru flow si un zece pentru sound
Lupii sunt infometati si cainii care va pazeau se pare ca sunt panicati, si...
Fara frica, in intuneric, clar, tot o dau de la inaltime zici c-am scris textul pe bloc
N-ai noroc, ne-am adunat si suntem gata de scandal
Imi vad umbra pe asfalt ce seamana c-un animal
Niste bani, nici bani, un ecler la desert
Am mancat niste rapperi si sunt gata de concert
Nu ma cert, execut, tine-ti capul in pamant
Tre' sa vezi ca sa poti sa ma crezi pe cuvant
Sa ma simti cand vorbesc, sunt serios ca o l*8*a
Muzica mai e altceva ca ma deschid ca o rana

... e muzica de scandal
Pentru toti bagabontii, muzica de scandal...
Toti bagabontii, toti bagabontii...
Muzica de scandal, muzica de scandal, chill...

Apar din spate sub luna, trage perdele, tuna
Ia telefonul si suna, convinge-i ca nu-i o gluma
Zi-le sa vina acum, zi-le ca ti-am taiat cablu'
Au disparut toate stelele, e intunericu' dracu'
Intreaba ce te faci acu', ca o asa sparga si usa
Ca esti inlemnit de frica si ca te simti incatusat
Adrenalina te face sa nu-ti simti mainile, cracii
Vocea din cap nu mai tace, esti disperat si, da' imi placi
Ca tu nu credeai in magii, si-acuma vezi ce se-ntampla
Cum la fereastra o umbra, cu ochi de foc, sta la panda
Si tot ce prinde, mananca si ce ramane, arunca
Ai mai vazut tu in filme dar n-ai crezut o secunda
Totul in jur te-nspaimanta, gasesti in bezna dulapul
Iti pui la tampla pistolul, esti pregatit sa-ti zbori capul
Dar se aprinde display-ul si vezi ca te suna tac-tu
Si cand apesi pe-ala verde strangi si dἰn deget tragaciu'

... e muzica de scandal
Pentru toti bagabontii, muzica de scandal..
Toti bagabontii, toti bagabontii..
Muzica de scandal, muzica de scandal, chill...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro