Cheloo - Cine esti tu ? (Versuri)

Versuri

Cheloo - Cine esti tu ? (Versuri)
Cheloo - Cine esti tu ? (Piesa Oficiala)

2 10, 10....
Hai sa vorbim sincer coate, inca mai tin la tine
Uitasem ca existi, ma bucur sa te-aud, esti bine?
Recunosc... sunt multumit ca am putut sa te cunosc
Si iata ca reusesc sa nu-mi bag p***-n gura ta de prost
Esti disperat? iti dau un sfat... fa numa ce stii tu
Ca au trecut 3 ani si uite, n-ai mai gasit hitu'...
Nu treci peste nimeni, peste mine in niciun caz
Tinere, duci lipsa de concerte? te iau in deschidere
Iti bagai p***-n Moga si ai facut piesa cu el,
Ai tot respectu meu frate, esti un mare caracter
Ai un stil de sclav slab, de astazi de denumim milogu'
Cariera ta s-a incheiat atunci, asta e necrologu..
Ai dat si tu 2 ani de bani si ai frecat 3 fete bete,
Bai baiete, ai luat-o in sus dar te-ai lovit in perete
Esti in umbra mea si-acum, oricum, nu-ti fie frica
Esti acelasi Laur, piticu de gradina cu p**a mica
Esti ala rujat in clip incercand sa para frumos
Esti p***a mea pentru eternitate, hai vino jos
Nu vorbi de Ceausescu, nu vorbi de comunism
Ca tu n-ai prins... ma faci sa rad cand plangi, tu esti tot timpu trist
Te simt nesigur, atat de mic, atat de singur
Totusi n-am sa-ti f*t femeia ca se indragosteste sigur
Lumea s-a schimbat dar inca nu stie cine esti tu
Astia care-asculta rap acasa n-asculta "Guess who"
Salutari de la Cristi, afla ca ochiu e bine
De azi de dimineata, puiule, nu mai lucreaza cu tine
Nu esti Cheelo sau Ombladon, esti Moga sau Moculescu
De 10 ori mai comercial decat domnu' Cardescu
Succesu vine si pleaca, muzica mea ramane vie
Si dac' o fi sa fie, asta e, merg si la puscarie
In hip-hop sunt seful tau de camera, si nu de azi
De ieri, cam multi adevarati pe aceeasi paine, Laur, disperi?
Visai sa fi Mafia 2 dar in lipsa de coi
Marele talent, poet al strazii... te-ai ratat cu noi
Nu-ti face griji bai lautare, ti se pare tie ca dormi
DOC e inca nebatut ca asa a hotarat Ombladon
Esti un sifon f**ut, mi-am revenit si mana e bine
Cand vor fi bani in surplus sa faci un pret, trec pe la tine
Zic cum tatal nostru da de ochi, tu da-mi de stire
Si-o sa faci videochat daca te dam in urmarire
Chiar si numele Guess Who e pus de mine
Cum te simti cand repeti la spray in oglinda "incearca sa nu te minti"
Important e sa accepti ca ce ai tu nu-mi trebuie mie
Culmea, am in viata tot ce iti lipseste tie

Trimiteți un comentariu