BiGGiE feat. Karie - Opera de Arta (Versuri)

Versuri

BiGGiE feat. Karie - Opera de Arta (Versuri)
BiGGiE feat. Karie - Opera de Arta (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (BiGGiE):
O miscare, 2 timpi, pozitiile le schimbi
Relaxeaza'te, desfa picioarele sa-ti dau...
Am pofta de dulce, imi place savarina
Cu mana'n gatu' tau, iti creste adrenalina
Alina alina alina'mi'ai seara
Cand pun mana pe tine te topesti ca ceara
Ai sangele fierbinte ca nisipu' din Sahara
Ma uit la tine'mi ploua'n gura... Niagara
Nu stai mult la discutii, treci direct la fapte
N'ai rabdare sa'i dau jos, ti dau doar intr'o parte
Da' vai, da' vai, dar vai ce onoare
Sa fiu trecut la tine'n telefon "3 picioare"

Refren (BiGGiE):
Manca'i'as p**da ei de fata
Ce frumos, se pune capra
Ce face'i opera de arta
Si stie cum, s'o ia pe toata

Manca'i'as p**da ei de fata
Ce frumos, se pune capra
Ce face'i opera de arta
Si stie cum, s'o ia pe toata

Strofa 2 (Karie):
Se-ntinde ca guma, lipicioasa numa'
Sa'mi faca damblaua, sa faca pe nebuna
La fel ca vulcanu', sta sa erupa
Baiatu' e finut, da' nu cand tre' s'o f**a
Trasa de par, palme pe c*r, te-aprind ca pe bricheta
Pana ajungem acasa fa-mi o m**e pe bancheta
Tate, c*r, ma jur, arati perfect
Ai devenit pentru mine un tabiet
Adica va'sa'zica, nu'i caterinca
Asta mica'i frumusica, are gesturi de pisica
Sta numai coada sus, ma tine binedispus
O ia jos, o ia sus si mereu mai vrea in plus
Fata nesatula, doua degete in gura
Uneori prajita da' mereu prajitura
Mi-a zis ca ii place ca sunt dulce
Si d-aia ma seduce si d-aia nu se duce

Refren (BiGGiE):
Manca'i'as p**da ei de fata
Ce frumos, se pune capra
Ce face'i opera de arta
Si stie cum, s'o ia pe toata

Trimiteți un comentariu