Akcent feat. Lora - Lasa-ma asa (Versuri)

Versuri

Akcent feat. Lora - Lasa-ma asa (Versuri)
Akcent feat. Lora - Lasa-ma asa (Ackym Remix)
Akcent feat. Lora - Lasa-ma asa (Videoclip Oficial)

Unii imi spun ca in viata e greu
Lasa sa spuna orice fiindca eu
Zambesc, gasesc lucruri simple cum este firesc
Cand perfectul in viata-i stricat
Imediat cautam vinovat
Oricui sa-i spui si lui ca nu-i

Nu-i lucru pe lume sa nu incerc
Lumea se invarte tot in cerc
Si ori ca e bine, ori ca-i greu
Asculta de tine mereu

Lasa-ma asa sa mor,
Lasa-ma asa cu dor,
Lasa-ma asa sa trec,
Vreau de toate prin viata sa incerc

M-am trezit intr-o zi si mi-am zis,
O sa fac realitate din vis
Cum am vrut sa ascult
Fix cum inima in piept mi-a batut
Cand altii doar raul ti-l vor,
Nu da pumni ci doar maini de ajutor
Si vei primi fara sa stii zambete mii desi

Nu-i lucru pe lume sa nu incerc
Lumea se invarte tot in cerc
Si ori ca e bine, ori ca-i greu
Asculta de tine mereu

Lasa-ma asa sa mor,
Lasa-ma asa cu dor,
Lasa-ma asa sa trec,
Vreau de toate prin viata sa incerc

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro