El Nino feat. Sisu Tudor - O suta de milioane (Versuri)

Versuri

El Nino feat. Sisu Tudor - O suta de milioane (Versuri)
El Nino feat. Sisu Tudor - O suta de milioane (Videoclip Oficial) - (prod. Denis)
El Nino feat. Sisu Tudor - O suta de milioane (Prod. Denis) - (Official Audio)

Strofa 1 (El Nino):
Am o suta de milioane de feluri in care bag,
Am o suta de milioane in buzunar si vreau sa trag
O bucata pentru cartieru meu intunecat,
Pentru inima ta, care nu-i un aparat.
Zece la suta talent, dar super dedicat,
Sunt 90 la suta munca, super inspirat.
C-am umblat prin anturaje 1-3 cu 1-2
Si somnul meu de frumusete l-am facut intr-un noroi.
Nu ma indoi de la coloana, fruntea sus Mihai Viteazu,
Plus ca-mi merge bine capu', basca ma tine si prazu'.
Pace pentru intelectuali si interlopi
Si-o masa calda daca pot,
La cantina de la bloc.
Ca n-am uitat de unde am plecat si pe succesul meu
Scrie mare "foamea te face din caine leu."
Asta in cazu' in care iti doresti cu-adevarat sa scapi de
Stresul care poate o groapa mare sa-ti sape.
Mainile tale legate, greselile judecate,
Miscarile controlate de camere suspendate,
Nu vorbim de demnitate, nu exista,
Situatia e tragica, noi ne mintim ca-i trista.
Am o pista pe care alerg de ani buni,
Si daca nu sunt la nebuni, e fiindca nu cred in minuni.
Ma linistesc cu rugaciuni, suna ciudat,
Daca nu vezi niciodata demonii care m-ataca.
Tu ma vezi mare vedeta, superstar la poze, man,
Fratele zambeste, superstar ca Superman.
Am zis ca vreau sa fac un ban, 20 de mii de coco
Un studio din care sa ma scoata afara locco,
Sau un hit care sa-mi aduca Romania
Cu urechea mai aproape sa-ti bubuie butelia
In timpan, daca nu ma crezi in stare
Urca-te pe scena sa radem de-o dansatoare,
Fiindca nu e nici o diferenta mai exact
E demonstrat cu microfonu' ce face femeia-n pat.
Ha, ha, ha, cine p**a mea mai rade acum,
Bucata fierbinte pentru cartier e bitum.
Sa va iau in p***a filtru, fratele-si ridica casa,
La ce rachete am dat, trebuia s-ajung la Nasa.

Strofa 1 (Sisu Tudor):
Brigazi pe strazi multe cat sa cuceresti Afganistanu'
Toate invrajbite, ingenuncheate, zeul lor e dolaru'.
Ciripitori de zici ca IGP'ul e colectionar de grauri
Fetele-si vand trupul pe iluzii suflate cu aur.
Tabelu' substantelor interzise invatat pe dinafara,
Unii si-au facut o meserie din a-ti livra moarte la scara.
Pesemistii ar spune realitatea-i amara
Ca cica-i prea multa drama in goana asta cotidiana
Politistii ar spune ca e statistica infractionala
Ca majoritatea avem in cazier mai mult de-o coala.
Si la o privire sumara, realizezi ca ai de-a face
Cu mentalitati juvenile de pradatori. Vor ace.
Dar cu celelalte abilitati ajunse la maturitate,
ASta-i face mai periculosi ca niste arme incarcate.
Din mers, plin de scheme, sparge cateva vene
Da cateva pene, face milioane si le arunca pe sirene.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro