El Nino feat. Kaira - Umbra Ta (Versuri)

Versuri

El Nino feat. Kaira - Umbra Ta (Versuri)
El Nino feat. Kaira - Umbra Ta (Official Audio) - (Prod. Dallas)


Refren (Kaira):
As vrea sa merg departe,
Chiar daca e noapte sau zi
Poate fi soare,
Poate fi ceata sau frig.
Umbra ta o am mereu in spate
Printre zambete si soapte.
Cu tine, te simt mereu cand respiri

Strofa 1 (El Nino):
Superb, asa te vad iubito
Si fiecare clipa langa tine am simtit-o.
Atat de intens, ca oricat ai fi
Oricat ai fi de departe, as simtii
Bataile inimii tale sparg pieptul,
Ca dragostea noastra cladeste un templu.
Contemplu, cu pielea ta fina,
C-ai vazut un monument istoric, intr-o ruina.
N-am uitat, n-am cum, chipul tau lumina,
Pentru mine, de-asta sunt, pregatit de ce-o sa vina.
Stima si respect, sufletul si trupul,
Las la intrare acasa, sabia si scutul.
Vantul ne poarta, pe mare-i furtuna,
Si daca se scufunda barca sa te tin de mana.
Tot ce-mi doresc, poate ma crezi nebun,
Dar fara tine in viata mea, nu vad nici un drum.

Refren (Kaira):
As vrea sa merg departe,
Chiar daca e noapte sau zi
Poate fi soare,
Poate fi ceata sau frig.
Umbra ta o am mereu in spate
Printre zambete si soapte.
Cu tine, te simt mereu cand respiri

Strofa 2 (El Nino):
Mi-aduc aminte cum zambeai la prima zapada,
De primul telefon, primul sarut, de prima data
De prima data cand te-am privit, am stiut ca
Noi doi impreuna facem cat o suta.
[###] in priviri au har,
Tot noi prin iubire am primit un dar.
Linistea pe care-am cautat-o toata viata,
Si mai vreau o alta viata sa-ti vad chipul dimineata.
Bagaje, multe bagaje,
Intr-un rucsac, o mie de personaje.
Si stii cat de greu e sa-ti tii echilibrul,
Iarna in alpi, vara am vrea la malibu.
Tin ritmul si pasul e alert sa te pierd,
Ii multumesc celui de sus c-am invatat sa iert.
Cred in bine si langa tine radiez,
E fericire, uneori chiar nu visez.

Refren (Kaira):
As vrea sa merg departe,
Chiar daca e noapte sau zi
Poate fi soare,
Poate fi ceata sau frig.
Umbra ta o am mereu in spate
Printre zambete si soapte.
Cu tine, te simt mereu cand respiri

Trimiteți un comentariu