El Nino feat. Dragos Miron - Razboi (Versuri)

Versuri

El Nino feat. Dragos Miron - Razboi (Versuri)
El Nino feat. Dragos Miron - Razboi (Prod. George Borza) - (Official Audio)

Strofa 1 (Dragos Miron):
Lasa-ma sa zic de mine
Si de familia mea, destramata de la saracie.
Care mortii mei de copilarie?
Mama-mi dona sangele si mi-l punea in farfurie.
Ce vroiai sa fac?
Si cartieru' era sarac si eu bolnav
La nastere mi-au depistat inima praf.
Acum ma bat cu demonii, adunati in capul meu
Cu timpul de la droguri m-am casat, sunt terminat
Nu mai am cum sa scap.
Si tu nici nu m-ai ajutat, te-ai prefacut si m-ai lasat.
Ca restu', doar m-ai judecat
Ca-i cel mai simplu si doar m-ai dezorientat
Si m-ai barfit in mortii lui, lasa-l pe Dragos, un drogat.
Plus ca bea ca fraieru' e si alcoolic
Il vezi mereu matoolit.
Nu mai poate respira de la polipi.
Lasa-ma sa-ti zic ca fratii mei de copii
Muncesc ca robii, n-au timp de copii,
De la atata ura nu ma mai pot oprii.
Am insomnii.
Nu mai pot manca si vomit.
Ti-as povesti de tata dar nu stiu nimic,
Ca din ce-am auzit atunci cand m-am nascut eu, a mierlit el.

Refren (El Nino):
Timpu se scurge, aduce si panica,
Fata mi-e cartea, citeste-mi povestea,
Razboi, in viata de apoi,
Cine mai crede, sa cante cu noi.

Timpu se scurge, aduce si panica,
Fata mi-e cartea, citeste-mi povestea,
Razboi, in viata de apoi,
Cine mai crede, sa cante cu noi.

Strofa 2 (El Nino):
Sa-ti zic de maicamea si de pastilele pe care
Le ia ca sa zambeasca inainte de culcare.
De pensia umila, jumatate din chirie
Din pacate stiu pereti care miros a saracie
Sa-ti zic de taicameo la patruzeci de kilograme
Care inca da cu pumnu si ramane in picioare
Cat era de tare cand era de varsta mea
Despre cum e cand simti ca se apropie povestea
De final si totul parca a-nceput aseara
Despre cum e sa te stii un om care o sa dispara
Si iara ies din casa suparat si nervos
Si daca simt ceva e lama de cutit la os
Sunt ranile pe care mi le cos dar degeaba,
C-au trecut atatia ani si inca mai pute treaba.
Inca mai visez la o casa linistita,
Dar cum sa fac ca tac si-n capul meu o voce tipa?
Risipa de bani, ma pierd printre numere
Sufletul meu nu mai poate sa sufere.
Amar ca fierea, scriu dulce ca mierea
Tot ce-mi doresc e sa-ti alin durerea.

Refren (El Nino):
Timpu se scurge, aduce si panica,
Fata mi-e cartea, citeste-mi povestea,
Razboi, in viata de apoi,
Cine mai crede, sa cante cu noi.

Timpu se scurge, aduce si panica,
Fata mi-e cartea, citeste-mi povestea,
Razboi, in viata de apoi,
Cine mai crede, sa cante cu noi.

Timpu se scurge, aduce si panica,
Fata mi-e cartea, citeste-mi povestea,
Razboi, in viata de apoi,
Cine mai crede, sa cante cu noi.

Timpu se scurge, aduce si panica,
Fata mi-e cartea, citeste-mi povestea,
Razboi, in viata de apoi,
Cine mai crede, sa cante cu noi.

Trimiteți un comentariu