Parazitii - Toata lumea fumeaza (feat. Adrian Despot) - (Versuri)

Official Audio

Parazitii - Toata lumea fumeaza (feat. Adrian Despot) - (Versuri)
Parazitii - Toata lumea fumeaza (feat. Adrian Despot) - (Official Audio)
Parazitii - Lovitura de pedeapsa (Album)

Adrian Destop:
Cine are iarba sa aprinda
Da-o mai departe n-o lasa sa se stinga
Lumea e varza
Nimeni nu recunoaste toata lumea fumeaza

Cine are iarba sa aprinda
Da-o mai departe n-o lasa sa se stinga
Lumea e varza
Nimeni nu recunoaste toata lumea fumeaza

Cheloo:
Aprinde iarba si ramai pe faza boxele vibreaza
Mie nu-mi trebuie multe daca am ce conteaza
O cumparam o imprumutam o combinam ca e baza
Sa fim sinceri pan la filtru toata lumea fumeaza
Aud vocea ratiunii in cap sincer nu ma apasa
Aud bea si nu plati f**e si lasa
In 2000 fumam deja din prima mea cultura
Curgea prostia lumii netaxata din gura in gura
M-a turnat o politista avea pont la iarba mea
Cand i-am arata p**a a inceput sa sufle-n ea
Trage ea din fata mea aceasta scroafa excitata
Anchetami-ai p**a doamna am fumat-o pe toata

Tutunul e un drog letal legat vandut pe fata
M********a ne-a distrus uite suntem in viata
Sa te bucuri ca traiesti ramane o infractiune
D-aia radem in reluare la propriile glume
Nu cascati blazati acum in jumatatea povestii
Sunt acelasi monstru in trecut v-am inecat pestii
Inca refuz sa ma predau in aceasta aventura
inca fumez inca visez inca ma doare-m p**a

Adrian Destop:
Cine are iarba sa aprinda
Da-o mai departe n-o lasa sa se stinga
Lumea e varza
Nimeni nu recunoaste toata lumea fumeaza

Cine are iarba sa aprinda
Da-o mai departe n-o lasa sa se stinga
Lumea e varza
Nimeni nu recunoaste toata lumea fumeaza

Adrian Destop:
Fumam iarba pe plaja noaptea la ski
O fuma si inotam la cota 2000
E un sport extrem care ne tine vii
Fumam iarba de cand eram copii
Fumam iarba pe bloc au antidrogul la baza
O fumam atunci cand viata pare un film de groaza
Intr-o lume varza care doarme treaza
Nimeni nu recunoaste toata lumea fumeaza

Adrian Destop:
Cine are iarba sa aprinda
Da-o mai departe n-o lasa sa se stinga
Lumea e varza
Nimeni nu recunoaste toata lumea fumeaza

Cine are iarba sa aprinda
Da-o mai departe n-o lasa sa se stinga
Lumea e varza
Nimeni nu recunoaste toata lumea fumeaza

Ombladon:
Nu frecventez frecvent frecvete radio
Ai atins prea multe note nu panica ca le ard io
Ardem copacii da-ne pace sunt un fel de Hagi
Baga-ma in iarba si-ai sa vezi cum levitez ca magii
Farurile stinse aprinse varza si foitele
Geamurile inchise nimic nu se pierde bre
Tragem tot in piept tot mai des si statul
Da-te din calea mea cand fug cu bancomatul
Tu ruleaza iarba eu astept sa-mi creasca barba
Lasa-ma sa stau degeaba ca asa imi fac mai bine treaba
Plutind pe Nordului fiecare pe norul lui
Volumul e la maxim bass-ul Casa Poporului
Muzica-i pe disc o ardem fara risc
Cand multi s-au stricat de tot ca Nica sin pe**s
Politia vine greu ca pizza sunt vai p**a lor
Le sunt recunoscator sa-mi suga p**a lol

Adrian Destop:
Cine are iarba sa aprinda
Da-o mai departe n-o lasa sa se stinga
Lumea e varza
Nimeni nu recunoaste toata lumea fumeaza

Cine are iarba sa aprinda
Da-o mai departe n-o lasa sa se stinga
Lumea e varza
Nimeni nu recunoaste toata lumea fumeaza

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro