El Nino feat. Karie - PA NA RA MA (Versuri)

Versuri

El Nino feat. Karie - PA NA RA MA (Versuri)
El Nino feat. Karie - PA NA RA MA (Official Audio) - (Prod. Criminalle)

Intro:
1, 2, 3, 4
Productii Criminalle

El Nino:
Vezi ca daca ma bag
Rup stilu', man
Mama ce bass
Stai geana pe timpan
Spectru cu beatu'
Eu vin cu balansu'
Daca ma dau peste cap incepe si dansu'
Stai ca glumeam, mare panarama
Ia zi ma, mancati-as gura cum te cheama
Poate-mi dai un foc, poate-ti dau si-o palma
Daca vrei sa ma critici, poţi s-o faci si-afara
Blana de lup batran din Carpati
Tu, caprioara, degeaba te zbati
Daca vrei s-ajungi adevarat
Vorbeste mai putin
Altfel taifunu' vine si loveste din plin
RRRRRRR
Atitudine am zis
Debandada mai mica, ce trist
Artiificii pe cer c-am intrat
Daca dormi pe tine te ridic din pat!

Karie:
Yes, yes, eu,
Da, da, eu
Cu El Nino
Frate, ardei iute Jalapeno
Dupa cum vezi, se lucreaza intens
Dai pe GPS ma gasesti la GDS
S***, bineinteles
Pana nu e beatu' obez, nu dansez!
Pana nu ma fac vraiste nu parchez!
Noaptea e tanara, o regulez!
Pana, pana, pana unde merg
Ramnicu Valcea, Craiova
Plecat cu sorcova
Stiu si Moldova
Am frati la Constanta
Care fac o muzica de sparge fata
E, unu' Karie
Care, oarecare
E, unu' Karie
Unu' care e pregatit sa te surprinda cu sunete
Da' nu numai...

Trimiteți un comentariu