YouTube Vloggers feat. Marius Moga - O facem pentru voi (Versuri)

Versuri

YouTube Vloggers feat. Marius Moga - O facem pentru voi (Versuri)
YouTube Vloggers feat. Marius Moga - O facem pentru voi (Videoclip Oficial)
YouTube Vloggers feat. Marius Moga - O facem pentru voi (Video Teaser)

Eu si toata vlogarimea am intrat pe zona
Sunt Udi Popa si-am idei o tona
Si daca pui un pic de haz
Un pic de Zmenta aroma
Pui si Tequila razi de intrii in coma
In cap am dolari in buzunar am lei
Moga pe barba lui eu-s pe perciunii mei
Am inima pe net imi stii bucuria si drama
Problemele de acasa cand ma cearta mama

Noi o facem pentru voi
Trecem prin foc si ploaie hateri si prin noroi
Pentru ca noi o facem pentru voi
N-ati da si voi un share inapoi

Daca vrei sincertitate hai sa-ti spun care-i fenta
Daca te-ai vazut pe net sigur te-ai vazut la Zmenta
Ne place ce facem si o facem foarte bine
Ne urmareste toata tara si te invit si pe tine

Te intrebi cine-i copila ca-i mai profi decat Billa
Te provoc sa vii sa bei 6 shot-uri cu Tequila
Care-i spila o vrei mai fresh pune Zmenta
Pune hash si-o sa devii instant putin mai lenta

Antonia te voi urmarii pana jos in Marabou
Si tu nu stii ca eu sunt un panda kung fu
Rezolv misterele exact ca Scooby Doo
Deci pazea haterii ca aflu cine a dat comment-ul

Zici ca sunt genul de vlogger care vine din Moldova
Anne Marie iubareata ca mister lova lova
Psihologul de servicu moldoveanca-i foarte tare
Dau sfaturi de relatii dar iti fac si de mancare

Noi o facem pentru voi
Trecem prin foc si ploaie hateri si prin noroi
Pentru ca noi o facem pentru voi
N-ati da si voi un share inapoi

De vrei sclipici cea mai draguta intre gagici
Laura Musuroaia te macheaza cu furnici
Hai te oftici, botic de rata nu sunt genul
Hai la mine pe youtube sa vezi cum se intinde tenul

Zic bum shaka laka sa varsam o lacrima
Pentru glorie mielului si ma-ta are cratima
Iscalim cu sector 7 din partidul plm
Cu umorul submersiv si salata de vinete

M-am dat jos de pe net incet sa stii ca nu-s mare poet
Vin direct corect perfect cu flow ca vin ca un cabernet
Hai la lasi Mike scutura youtubul
Si fa pasi piesa asta rupe clubul
Ia niste hash du-te ruleaza surubul

Noi o facem pentru voi
Trecem prin foc si ploaie hateri si prin noroi
Pentru ca noi o facem pentru voi
N-ati da si voi un share inapoi

Noi o facem pentru voi
Trecem prin foc si ploaie hateri si prin noroi
Pentru ca noi o facem pentru voi
N-ati da si voi un share inapoi

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro