Tudor Sisu feat. Admiral - Ultimii ani (Versuri)

Versuri

Tudor Sisu feat. Admiral - Ultimii ani (Versuri)
Tudor Sisu feat. Admiral - Ultimii ani (Official Audio)

Ultimii ani au fost nebuni
Oricum nici despre primii n-as putea spune c-au fost mai buni
Si nici macar nu-ti inchipui cat de mult a trebuit sa fumez
Ca sa pot sa-mi amortesc toate sentimentele ce ma stapanesc
Sa nu simt demonii care ma ranesc
Emotiile astea care ma topesc
Lumea e facuta sa cred si eu tot ma indoiesc
Fiindca n-am curajul sa spun cu adevarat atunci cand iubesc
Domane iarta-ma poate gresesc
Dar permite-mi sa nu ma indoesc c-o sa fiu de fata cand o sa le platesti
Tuturor celor care m-au tradat
Si sper sa nu te fac sa rosesti dar si eu sunt cazut in pacat
Si nu pot trai impacat
Pana nu ingrop toti mortii si nu fac curat in dulap
Tine-ma tare pana la cap
Si nu-i nici o tragedie o sa fac ce-mi ceri sa fac
Fiindca asta-i ce am invatat Domnul a dat Domnul a luat
Imagini in trec prin fata ochilor
Tineri alergand prin fata blocurilor
Trage pe dreapta rupe geanta fugi ca vine garda
Si ajugem toti la Jilava
Care-i problema asta-i viata
Pe care am primt-o si uite ce frumos am plivit-o
Ai fi zic ca-i raiul atunci cand am privit-o
Stiu as fi vrut sa ma cert cu iubita pe facturi si nimicuri
Nu pe fracturi si plicuri ura strica chipuri
Si asta micu` n-o sa inteleaga probabil mare lucru
Tati pe pe cale sa ia viata sa-i stoarca sucul
Pune foc aprinde rugul toate sa arda
Si-o sa ma simti doar atunci cand toate mastile or sa cada
Si toata lumea o sa vada ca-i fata alba ca de zapada
Sangele pleaca din inima ce inceteaza sa bata
Ai grija sa nu fie vreo arma prin preajma
Fiindca-s genul care daca clacheaza nimeni nu pleaca acasa

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro