Tamy - Te iubesc (Versuri)

Versuri

Tamy - Te iubesc (Versuri)
Tamy - Te iubesc (Videoclip Oficial)

Simt te striga tare inima
Te iubesc te iubesc
Simt te striga tare inima
Te iubesc te iubesc

Pentru unii poate par un pic cam dusa
Stii ca te iubesc si asta nu e o scuza
Insa orice ar fi sunt doar a ta
Da sunt doar pustoaica ta

Merg pe drum visand a ta sunt eu
Ochii imi zambesc asa sunt eu

Simt te striga tare inima
Dar mintea imi spune altceva
E o lupta inegala
Te iubesc de nu mai pot
As fi vrut un antidot
Din inima sa mi te scot
Dar nu pot, te iubesc

Te iubesc de nu mai pot
As fi vrut un antidot
Tu nu vezi cum ma comport
Cand te vad te iubesc

Ne completam diferiti fiecare
Indragostiti cum e marea de soare
Ne plimbam noaptea in talpile goale
Semnele sunt clare
Cand tu vrei sa pleci eu zic mai stai
Si-o sa fac din Vama un Hawaii

Simt te striga tare inima
Dar mintea imi spune altceva
E o lupta inegala
Te iubesc de nu mai pot
As fi vrut un antidot
Din inima sa mi te scot
Dar nu pot, te iubesc
Te iubesc de nu mai pot
As fi vrut un antidot
Tu nu vezi cum ma comport
Cand te vad te iubesc

Simt te striga tare inima
Dar mintea imi spune altceva
E o lupta inegala
Te iubesc de nu mai pot
As fi vrut un antidot
Din inima sa mi te scot
Dar nu pot, te iubesc
Te iubesc de nu mai pot
As fi vrut un antidot
Tu nu vezi cum ma comport
Cand te vad te iubesc

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro