Ombladon - Hip Hop Romanesc (Versuri)

Versuri

Ombladon - Hip Hop Romanesc (Versuri)
Ombladon - Hip Hop Romanesc (Videoclip Oficial)

2015, asta nu-i piesa de single,
E creata-n Colentina, deci nu-i hophop de nicker (nicker-nu sunt sigur)
Prin Bucuresti, pentru cei ce ma inteleg,
Am trait multi ani frumos, pe strazi, in acelasi jeg
V-am vazut pe voi, criticandu-ne, curgeau randurile
Ca suntem comerciali, dar fugeati ca tarfele
V-ati dus pe p***a tarfelor, pa pa, ca ma ia cu hihihi, ca ati semnat cu hahaha
Mi-am ascuns un topor in coltu' mintii
D'aia cand auziti de Parazitii,
Voi dati bir cu fugitii,
V-ati simtit vizati, cu WHITE AND PROUD
Viitorul suna bine doar daca suna underground
Sunteti rapperii p***, nimic n-ati inteles,
Cand v-aud futuva-ngat parca mi-e dor de 3 sud est
Mi-aprind jointu', ma grabesc sa inchei strofa
Ma culc odata cu gainile, de doua ori cu mata.

Refren:
E hiphop, e hiphop romanesc
E hiphop, e hiphop romanesc
E hiphop, e hiphop exact cum a mai fost,
Pe beat-uri low cost, 20 CM RECORDS

E hiphop, e hiphop romanesc
E hiphop, e hiphop romanesc
E hiphop, e hiphop exact cum a mai fost,
Pe beat-uri low cost, 20 CM RECORDS

Am fonduri insufiecente, cand imi verific cardurile,
Dar nu pun accent, ca Adi Sana pe toate c***e
Daca Parazitii dispar, mi se indoaie
Macar noi am fost odata, ca niciodata, c****.
Lumea ne-asculta de ani de zile, intelegi
In timp ce muzica ta, grasule, suna a C C Catch
Am invatat din scoala primara sa fiu o bruta ordinara
Sa ii trag pe multi dupa mine cand o trag in bara.
E ca muia cu topping de herpes, e trist,
Morar si Buzdugan, o zdreanta si-un manelist
Toti DJ-ii de radio, azi ocolesc rapu,
Daca aveam p***a fosforescenta, le lumina tot capu'
Toate curvele-s la TV si stau de vorba,
Nu inteleg, de ce, dupa ce se fug nu se dizolva,
Filat prin luneta, la Cotroceni sar gardu,
Ridic steagu', imi fac dreptate cu briceagu'!

Refren:
E hiphop, e hiphop romanesc
E hiphop, e hiphop romanesc
E hiphop, e hiphop exact cum a mai fost,
Pe beat-uri low cost, 20 CM RECORDS

E hiphop, e hiphop romanesc
E hiphop, e hiphop romanesc
E hiphop, e hiphop exact cum a mai fost,
Pe beat-uri low cost, 20 CM RECORDS

Trimiteți un comentariu