Maximilian feat. Angeles - Cateva Ganduri (Versuri)

Versuri

Maximilian feat. Angeles - Cateva Ganduri (Versuri)

Maximilian:
Mi-am zis ca tre' sa fac ceva, cumva
Ca in niciun caz nu se mai poate asa
Ca tre' sa trag mai tare ca pana acu'
E un singur vinovat si ala nu esti tu
Si trag de cativa ani incoace
Dar parca trag degeaba, nu stiu cum se face
Ca uneori imi pare ca nimic nu se leaga
Si ca ce fac e asa doar sa ma aflu in treaba
Ca se-nvart multe lepre-n jurul nostru
De multe ori mi-am zis mai bine fac pe prostu'
Mai bine tac si-nghit, asta-i sistemu'
Ce fac e binecuvantare, dar e si blestemu'
Si m-apuca depresia cand vad doar combinatii
Unii muncesc din greu doar ca sa-si faca altii
Acum ma duc, dimineata ii dau devreme
Scuzele mele daca am dat-o in extreme

Da' astea-s doar randuri pe-o hartie
Cateva ganduri dintr-o mie
Dar nu e vreo filozofie
Tu nu ma lua prea in serios, bros

Refren (Angeles):
Astea-s doar randuri
Randuri pe-o hartie
Cateva ganduri dintr-o mie
Nu ma lua in serios

Astea-s doar randuri
Randuri pe-o hartie
Cateva ganduri dintr-o mie
Nu ma lua in serios

Maximilian:
Si da, ma doare, ma doare tare
Cand unii vin si spun ca ne-am stricat in continuare
Doar fiindca ei se afla undeva-n departare
Le-am zis ca odata ca ma duc tare, tare, tare...
Si nu ratez niciun moment
Planuiesc atent, chiar daca par indiferent
Invat din toate, mai ales invat din greseli
Maine mai bun ca azi, iar azi mai bun ca ieri
Ma tin departe de oameni marunti
Oameni care vor sa-ti spuna doar ce vrei s-auzi
De fete d-astea care prea-l iubesc pe Maxi
Vor sa cunoasca omul, n-au ce vorbi cu altii
Ma feresc sa ma-ndragostesc, nu ca nu suport
Doar ca am treaba, mi-e sa nu ma tina-n loc
C-am cunoscut si fete marfa rau de tot
Sper ca ma iarta pentru tot

Da' astea-s doar randuri pe-o hartie
Cateva ganduri dintr-o mie
Dar nu e vreo filozofie
Tu nu ma lua prea in serios, bros

Refren (Angeles):
Astea-s doar randuri
Randuri pe-o hartie
Cateva ganduri dintr-o mie
Nu ma lua in serios

Astea-s doar randuri
Randuri pe-o hartie
Cateva ganduri dintr-o mie
Nu ma lua in serios

Astea-s doar randuri
Randuri pe-o hartie
Cateva ganduri dintr-o mie
Nu ma lua in serios

Astea-s doar randuri
Randuri pe-o hartie
Cateva ganduri dintr-o mie
Nu ma lua in serios

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro