Matteo - Gandesc cu voce tare (Versuri)

Versuri

Matteo - Gandesc cu voce tare (Versuri)
Matteo - Gandesc cu voce tare (Videoclip Oficial)
Matteo - Gandesc cu voce tare (Video Teaser)

Refren:
Am ceva in gand si ar trebui sa stii,
Am atatea lucruri sa-ti arat, baby
Am ceva ganduri ce nu-mi dau stare
Incat o sa incep sa gandesc cu voce tare.

Slow down, baby
Cine esti, de unde vii
L-ai lasat pe Matteo mut
Cate-as zice, daca-ai stii

Sa te cunosc mai bine
Mai apoi, ne iesim din firi
Sa ai un buchet de amintiri
In loc de trandafiri

E ok, e ok
Am idei, am idei
Ce conteaza ce zic ei
Atata timp cat e asa cum vrei

Si maine dimineata
Cu zambete pe fata
Luam cu soarele mic dejun
Pentru asta ar trebui sa-ti spun

Refren:
Am ceva in gand si ar trebui sa stii,
Am atatea lucruri sa-ti arat, baby
Am ceva ganduri ce nu-mi dau stare
Incat o sa incep sa gandesc cu voce tare.

Slow down, baby
Faci inima sa sara
Cand ai intrat pe usa
Aerul tot a iesit afara.

As vrea sa ne intalnim
Nu stiu daca te-ar deranja,
Sa te sorb din priviri
Cu un vin in pahar.

E ok, e ok
Am idei, am idei
Ce conteaza ce zic ei,
Atata timp cat e asa cum vrei

Si maine dimineata,
Cu zambete pe fata
Luam cu soarele mic dejun
Pentru asta ar trebui sa-ti spun.

Refren:
Am ceva in gand si ar trebui sa stii,
Am atatea lucruri sa-ti arat, baby
Am ceva ganduri ce nu-mi dau stare
Incat o sa incep sa gandesc cu voce tare

Am ceva in gand si ar trebui sa stii,
Am atatea lucruri sa-ti arat, baby
Am ceva ganduri ce nu-mi dau stare
Incat o sa incep sa gandesc cu voce tare.

Trimiteți un comentariu