Byga - OLTENIADA II feat. Jianu, El Nino, Dragos Miron & Mutu (Versuri)

Versuri

Byga - OLTENIADA II feat. Jianu, El Nino, Dragos Miron & Mutu (Versuri)
Byga - OLTENIADA II (Instrumental)
Byga - OLTENIADA II feat. Jianu, El Nino, Dragos Miron & Mutu (Videoclip Oficial)

Refren:
Bygansky, tati - C.I.A. Sudu' Salbatic
Bygansky, tati - C.I.A. Sudu' Salbatic
Bygansky, tati - C.I.A. Sudu' Salbatic
Bygansky, tati - C.I.A. Sudu' Salbatic

Jianu:
1-2 mic check sunt taifun, trec
Peste tot si toate, am cel mai bun rap
Un mic, un Jack , un pai bun, pleau
Ah, ce-mi place sa le dau pe sleau
Designer in pix, garderoba de linii
C-o proba pe toba, calmez rechinii
Sange-n coaie, nici vorba de feeling
C-un flow definit, oltenii sunt primii
Bygansky, tati, big J, Dragos, Mutu, Bucatti
Au ucis beatu’, sa vina Smurdu-n Sudu’ Salbatic
Roman raman dintr-o bucata, marfa bine rulata
Livrata-n strada si din strada pasata-n brigada

El Nino:
Brazda, Rovine, 1Mai, din Romanesti pana-n Bariera
Din Craiovita pana-n Lapus am strazile care-mi ofera
Libertate-n Valea Rosie, Centru, George Enescu, ce?
N-ai priceput, sunt Olteanclan, o zic de mic, din pantece
Bu-catti, langa Olt de langa Jiu
Reprezint sudu’ Salbatic, asta fac de cand ma stiu
Si scriu real in strada am fratii-n inima pastrez brigada
1 pentru bani, 2 pentru toata Olteniada

Refren:
Bygansky, tati - C.I.A. Sudu' Salbatic
Bygansky, tati - C.I.A. Sudu' Salbatic
Bygansky, tati - C.I.A. Sudu' Salbatic
Bygansky, tati - C.I.A. Sudu' Salbatic

Dragos Miron:
Stii ca in mine bate o inima de baiat de strada, antrenat de cei mai tari
Antrenat de fratii mei din Grivita sau 9 Mai
Am sangele de leu si leii au orgolii mari
Poate ca de-asta n-ai sa vezi ca ne vindem sa facem bani
In Bucuresti un golan cu vrajeala de oltean
Fratii mei sunt Craiova, Tg jiu sau Salajan
Fratii mei sunt bercenari, C.I.A. Bygansky, tati
Vin cu steagu' asta-n spate din Sudu' Salbatic

Mutu:
Fiecare colt, fiecare strada
Depinde ce vrea fiecare sa vada
Fiecare hot, fiecare brigada
Ii stiu pe toti, se feresc de garda
Sunt oameni buni, oameni calzi
Oameni nebuni, vezi pe cine arzi
Oameni care pun familia prima
Alearga dupa bani pana-n Argentina
Flow potop, beat stop
Uite cati MC avem in top
Dragos, Jianu, El Nino si Byga
Eu sunt Mutu, e a noastra liga
Big Up! Suna un paramedic
Sa vina sa ma ia in caz ca ma-mpiedic
Ca alerg ca nebunu’ pe tobe si predic
Hip-hop-ul e-al meu si-l revendic

Byga:
Scriu catrenu', cad ca tancu', gata atacu' , da teancu'
Bucatti, Mironi, Jieni si Muti, stii cu oltenii nu te futi
Cei mai iuti la manie, oua de strut + mandrie
Focu' pleaca din Sud, aud o-ntreaga Romanie
Real cu fire albe-n barba-n piele cerneala-n rime nu ma re-repet
La 33 optim ca Heineken, tu tot alegi Bucegi la pet
Am riduri, cica cearcane, cicalaca-cicatrici, nepoate
Stii ca "daca vrei hip-hop, mai hip-hop nu se poate"

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro