WLAD - Bun, Simti? (Versuri) - (feat. Marius Pop)

Versuri

WLAD - Bun, Simti? (Versuri) - (feat. Marius Pop)
WLAD - Et subice, ard letfal. (Album)
WLAD - Bun, Simti? (Official Audio) - (feat. Marius Pop)

Strofa 1:
Vreau sa ma indrept spre noi orizonturi
vreau ca tie sa iti mearga bine ca sa-ti vand ponturi
vreau sa spun ceea ce vreau sa spun
inlaturarea jegului nu se rezuma la sapun

Vreau sa stim cu siguranta, nu sa credem
vreau sa gasim timpu liber, nu sa-l pierdem
vrea sa cred c-o sa fiu si eu in voga
m-am saturat sa-mi placa ceva ce e la moda

Sa ne-amplificam precum boxele pasive
nu exista frumos si urat, ci doar perspective
sa nu mai cadem in dizgratia celorlalti
pretinzand ca suntem reali cand noi suntem mult prea falsi

Sa-ti gasesc cheia, sa nu mai fi incuiat
sa nu-mi raspunzi daca nu te-am intrebat
matematica imi spune ca esti limitat
tre' sa te decapitez de pe scari sa dai din cap

Vreau sa.. mergem mai departe
si sa ne-ndepartam de superficialitate
sa nu decadem la postura de netoti
poti sa-ti plangi de mila, lasa o balta daca poti

Artistu trebe platit, pai si ce?
nu te poate multumi un simplu te respect Vlade!?
ipocritule care canti de - "banii n-aduc fericirea"
pai cu ce-ti platesti betia!?

Sa nu ma compari cu toti cand folosesc un sample
stiu ca vrei s-obtii tot ce vrei ca Toby Temple
un alt veleitar, vrei sa m-opresc iti aperi claia
da pricepi ca n-o sa poti sa-mi predici mie renuntarea?

Vreau sa.. nu te repeti ca o reclama
sa nu canti cu mine daca esti in alta gama
sa nu-mi spui ca nu ma bagi in seama
asta-i ca si cum mi-ai face-o poza si m-ai pune-n rama

Refren:
Vreau sa ma pierd prin voi, sa fim unul, sa fim unul,
Sa nu cer din cer ci din noi, am gresit drumul, am gresit drumul, te strig in soapta,
o-o-o-o hai vino o-o-o-o- hai aproape, cat esti de bun, simti?

Strofa 2:
Vreau sa ma vad prin ochii tai, ca si cum ar fi ai mei,
ce multi nu stiu e ca avem trei,
Nu cel maro, vinde-ti mintea de 3 lei,
poate iei 2 vrei, boy, sa mergem sa-i bei? Noi

orbecaim in intuneric, vreau lumina,
atata rau ne devasteaza gen Katrina, inc-am mina
pregatita sa livreze lumii diamante,
ce iubesc unii pentru mine sunt amante,

ca f*t banii ca si cum ar veni cu vagin,
ma ia panica, stomacul, bag un Rennie-s la regim,
Mos Craciun s-a saturat, arunca renii la rechini,
vinde tot ce-are in sac, pune-n banca - mare film!

Vreau sa ma uit in amintiri, d-alea pure de copil,
si-am fire sure, ce nobil!
Vreau sa vad ca modelam tot ce topim,
vreau doar sa ne restartam, nu sa ne-oprim, esi bun, simti?...

Refren:
Vreau sa ma pierd prin voi, sa fim unul, sa fim unul,
Sa nu cer din cer ci din noi, am gresit drumul, am gresit drumul, te strig in soapta,
o-o-o-o hai vino o-o-o-o- hai aproape, cat esti de bun, simti?

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro