Stripes - Rabdare feat. Cedry2k (Versuri)

Versuri

Stripes - Rabdare feat. Cedry2k (Versuri)
Stripes - Rabdare feat. Cedry2k (Official Audio)

E munca cu multa truda
Unde-am ajuns prin lupta, perseverenta bruta!
Prefer sa scriu, nu pierd timpu', man
Deci scriu ca sa descriu chipul uman.
Si tot incerc, da'-I cert ca-ncep sa cred
Ce vreau, nu cer, muncesc singur, alerg
Vreau mii de lei grei, frate, ca-n Africa
Tot tind spre ei, da' ma scufund ca Titanicu'-n Atlantic
Capitan onorabil, mor odata cu rapu' ca-I inestimabil
La dracu! trag mult ca pe track four
Da' cult, da-mi arcul, nu trag cu gloante
Ca n-am cum, e prea mult
Ce ofer ca-n schimb, nu primesc marunt
Si-o sa privesc carunt, intr-un final
Prin ochii mei se va scurge timpu' clar!

Vezi si tu c-am tras de unul singur
Sper ca observi ca timpul schimba chipuri
Zi si tu daca esti multumit defapt
Sau daca nu, taci si simte-ma, man!

Vezi si tu c-am tras de unul singur
Sper ca observi ca timpul schimba chipuri
Zi si tu daca esti multumit defapt
Sau daca nu, taci si simte-ma, man!

Trece timpul, fac spllifu', trece tripu'
Imbatraneste chipul si sotto-s tipul
Campion ca am titluri
Singur, sigur inca pot sa sparg ziduri
Am cazut, am strans din dinti
Am crezut la-nceput ca pot sa mut munti
Da' acum dau pe mut, multi
Nu renunt chiar daca, man, raman descult!
Un singur om, da'-s ganduri complicate
Sunt randuri dictate de divinitate
Si finisate din inimi curate
Ce-asculta, pace o enernitate!
E rap cu cap si bag sa fac pe plac
Tuturor, nu tac, mai rar si dau tirat
Gasesc lexicu' mereu curat, ca un dosar in Mexic
Intelegi ce explic!?

FacemRecords e sus, facem repari de ras
Altfel spus, alte label-uri nu-s, le-am exclus
Mergand in fata, murder de sange si noroi
Cu-n musuroi de gabori tampiti dupa noi
Unii-mi zicea, tu nu vorbesti de cartier
Si nici n-ai avea cum, cand sclavesti pe santier
In anii urmatori, aceasi atarnatori
Se-ntorceau zambitori, propunandu-mi colaborari
E adevarat ca n-am facut mare lucru'
Da' dac-am pus macar unul pe ganduri, chiar ma bucur
Am fost prea sincer, n-am apelat la trucuri
Si-ndiferent de tendinte, eu nu ti-am dat ciurucuri
Ce-ar trebui? Sa arat respect la toti oagarii
Sau sa dau cu pace de-ampulea ca rapari!?
Am numa' dragoste pentru familie
Si toti cei ce-au rezistat eroic in prima linie
Cu viziuni clare ca pe pereti din piramida
Misiuni rare care capata rabdare cu fiecare caramida
Si caracter ce-are functia de grinda, facand constructia solida!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro