Randi - Visator (Versuri)

Versuri

Randi - Visator (Versuri)
Randi - Visator (Video Teaser)

Cum ar fi sa te trezesti cu zambetul pe buze
Sa poti fi tu, fara ca nimeni sa te acuze
Hai spune-mi tu

Cum ar fi sa sari cand vrei peste o zi de munca
Sa ai putin, insa putinul sa-ti ajunga
Hai spune-mi tu

Cum ar fi sa creada toti intr-un singur Dumnezeu
Sa nu avem nevoie nici macar de un leu
Hai spune-mi tu

Ce bine ar fi sa nu lasam banii sa vorbeasca pentru noi
Bogatia e in inimi, nu in foi
Tu spui ca sunt, tu spui ca sunt

Un visator
Dar lasa-ma asa
Te rog, nu ma schimba

Visator, mi-e bine in lumea mea
Visator, sunt doar un visator si de ar fi sa mor
Visator, tot am sa invat sa zbor

Cum ar fi sa nu iti fie frica sa traiesti cum ai visat
Doar un rucsac, doi prieteni si ai plecat
In lume

Cum ar fi sa ai curaj sa spui ca-ti pare rau
Sa lasi tot, apoi sa alergi spre visul tau
Hai spune-mi tu

Cum ar fi celor ce ne conduc, chiar sa le pese
De cei ce asteapta soarele si nu mai iese
Hai spune-mi, stii

Un om a zis: Daca vrei sa vezi zile mai bune
Tu fii schimbarea ce vrei s-o vezi in lume
Tu spui ca sunt, tu spui ca sunt

Un visator
Dar lasa-ma asa
Te rog, nu ma schimba

Visator, mi-e bine in lumea mea
Visator, sunt doar un visator si de ar fi sa mor
Visator, tot am sa invat sa zbor

Si sar, sar, fara frica sar
Azi vreau sa uit de mine
Cu bratele deschise
Uit tot ce-a fost rau
Asa e cel mai bine

Si fara, fara, fara vise ar fi
Noptile mai grele
Dar eu, eu, eu visez ca sunt
Cerul plin de stele

Visator
Dar lasa-ma asa
Te rog, nu ma schimba

Visator, mi-e bine in lumea mea
Un visator
Dar lasa-ma asa
Te rog, nu ma schimba

Visator, mi-e bine in lumea mea
Visator, sunt doar un visator si de ar fi sa mor
Visator, tot am sa invat sa zbor

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro