Radu Sirbu - Numele Tau (Versuri)

Versuri

Radu Sirbu - Numele Tau (Versuri)
Radu Sirbu - Numele Tau (Lyric Video)

Fericirea poarta numele tauuu
Numele tau, tatuat in inima mea
Fericirea poarta numele tauuu
Numele tau, tatuat in inima mea

Stiu sa ascult cand imi vorbesti
Nu ma satur sa te privesc cand imi zambesti
Stiu sa iubesc cum nu credeam
Strang iubirea in palme, gram cu gram

Timpul trece, usor peste noi
Cu nopti reci, scaldate de ploi
Ma incalzesti cu dragostea ta
Si-mi soptesti ca esti a mea

Fericirea poarta numele tauuu
Numele tau, tatuat in inima mea
Fericirea poarta numele tauuu
Numele tau, tatuat in inima mea

Stii sa-mi dai mai mult decat cer
Ochii tai senini ma ridica spre cer
Si ma hranesc cu dragostea ta
Ai adus primavara in inima mea

Si timpul trece, usor peste noi
Cu nopti reci, scaldate de ploi
Ma-ncalzesti cu dragostea ta
Si-mi soptesti ca esti a mea

Fericirea poarta numele tauuu
Numele tau, tatuat in inima mea
Fericirea poarta numele tauuu
Numele tau, tatuat in inima mea

Trimiteți un comentariu