Lu-K Beats - Cum o dau (Versuri) - (feat. Chimie,Super ED,Stres,Nosfe,Shift,Sisu,El Nino & DJ Grigo)

Versuri

Lu-K Beats - Cum o dau (Versuri) - (feat. Chimie,Super ED,Stres,Nosfe,Shift,Sisu,El Nino & DJ Grigo)
Lu-K Beats - Cum o dau (Videoclip Oficial) - (feat. Chimie,Super ED,Stres,Nosfe,Shift,Sisu,El Nino & DJ Grigo)

Chimie:
Bunica-miu a fost gangster, taica-miu e gangster
Eu sunt prins in bezna la microfoane, Lu-K la butoane
Vrei sa facem niste lei, sa stii bine ca tre' sa
Spargem niste grei.

Nimeni nu poate sa bage ca mine, doar Nimeni Altu',
Cedrea, Vexxatu', 47 si Ploae
La restu' bataie, potaie, sunt o jivina divina
Pune mana pe pix si foaie, combina lumina.

Rimele mele sunt gloantele, nuantele talentului
Misu face o grama' de bani din apartamentul lui
Vene tari de Ferentari, stilu' de Rahova
Militar si Matasari, respectat de mari golani.

Vocea mea-i un hit, aha, deci pune-o pe repeat, aha
Vrei sa facem feat, aha, frate te-ai lipit, aha
Hit-uri pentru oameni, nu fac beef-uri si nici diss-uri
Sunt din Tomis Nord, puteti sa-i sugeti toti p***a lui Misu!

Regele argoului, printul ghetoului
Nu te mai speria, in fata noului
In fata noului mester
In industrie trebuie sa fii peste, Misu pescuieste.

Super ED:
Una, doua, trei, si-a patra
Cut din Berceni, sexy m*********r
Cum o dau eu Balenciaga
Iau niste arta si-o imbrac in Prada, pa-pa!

Am plecat pe drumul meu, am facut
Las-o jos in drumul meu, am deschis un drum al meu
Acum sunt solo, solo ca manelarii
Si-am numai vorbe de aur, ingropa-m-ati in Bvlgari.

Lei in capul meu - Safari
D-aia de seif care-ti omoara dusmanii
Sa vina la chief ca restul sunt bosi
Manca-mi-ati p***a de invidiosi
Pe cum o dau.

Stres:
Cand pun mana pe microfon sunt animal
Te f**i cu mine, intri-n prenatal
Sunt MC universal, am ambitie de metal
Ma doare-n p**a, ma duc singur la scandal.

Dau ca Ronaldo, ca Hagi, ca Messi
Zidane sau Van Persie, sunt magic pe vers si
Nu halesc perversii, eu cant, nu pot cersi
Eu scriu si poezii cu stil ca Arghezi.

Eu sunt exact cum scriu pe foaie, c****.
Eu sunt exact cum scriu pe foaie, c****.
Eu sunt exact cum scriu pe foaie, c****.
Daca-ti mai zic odata s-ar putea sa-ti iei bataie!

Nosfe:
Inainte Nosferatu, acuma Nosfe
Vrei sa mergi in slapii mei? O sa te coste
Vrei sa vezi dusmanii mei? Sunt niste mostre
Nu castigi banii mei caci muncesc ca un monster.

No stres, decat ala de la Haarp
Sunt de 12 ani in rap, eşti pe Facebook - da-mi un add
Da' nu ma-ntreba cum fac si cum o dau cand trag
Cand de fapt eu nu tac, o s-o intelegi pe asta dupa lag.

Inspiratia-i ca oceanul,la voi e ca un lac
Fac valuri imense, nu-s usor de abordat
De asta ma urasc toti, dar de fapt ma plac
Cum o dau, cum sunt, si simt - nu-s influentat
Cand o dau.

Shift:
Cand intru in club tu simti vibratia
Dau multi decibeli din mine, sare instalatia
Combinatia e ca asta-i destinatia
Tre' sa intri-n film cu noi sa intelegi senzatia.

Aha! O dau sa ma tii minte
Astea-s randurile mele, citeste printre
Ca viata-i cum ti-o faci, nu este gri sau roz
Stil lejer, spune-mi 'prajitorul din oz'.

Am un trip de neoprit, niciodata obosit
Stii ca sunt de neclintit si tind spre plus infinit
Am un beat nebun pe teava, rimele mele vulcan, lava
Trag tare ca nimeni nu-mi dă de mancare, nu primesc nimic pe tava, yaooo!

Sisu:
Am o abordare inovatoare,
Rime calde parca scoase din cuptoare ard timpane
Sunt calmat de sute de grame
Si hranit cand imi e foame, judecat de panarame.

Uite ma ce fac din vorbe goale, vorba doare
Uneori poa' sa omoare, d-aia când fac rime rimele mele sunt criminale
Vrei sa le auzi in continuare
Fiindca alina ce te doare, parca ar fi metadoane.

Noi nu stam la semafoare sunt doar curse ametitoare
Carusele de culoare, cand o dau chiar o dau tare
Scuip betoane, dintii strambi au rupt si zale
Printii-s morti, le-aduc o floare, pot fi buni sau pot fi fraieri.

El Nino:
Foarte important - tre' sa fii original
Asa ca spune-mi cum o dau, e tare sau senzational?
Cad ca o bomba, arunc in aer jocul
Dar tu nu stiai c-o sa te arzi daca te joci cu focul.

Sunt fix unde mi-e locul, printre scriitori cu clasa
Tu esti fix unde ti-e locul, scriitor cu dexu', lasa
Harfele ca s-ar putea sa pleci cu gura sparta
Fiindca ai mei stiu sa se bata, nu prea se baga la cearta.

Ai auzit bine, e un leu pe negativ
Adica daca vrei somn ti-l dau ca un sedativ
Am inteles trebuie sa ma laud, cam asa ceva
Dar nu-mi sta-n fire asa ca sa ma opreasca cineva!

De la periferie pana-n sufletul orasului
Am cate-un frate care-si apara felia lui
Zi-mi tu, ca nu-mi dau seama ce facui
Olteanclan din inima sudului
Chill.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro