Fratii Grime - Locomotiva (Versuri)

Versuri

Fratii Grime - Locomotiva (Versuri)
Fratii Grime - Locomotiva (Videoclip Oficial)

Yeeeeeyyy

Refren:
Alerg prin orase ca o locomotiva
Sub presiune, ca o locomotiva
N-am bariera. Nu stau.
Sunt locomotiva
Dupa mine trag vagoane-n stiva
Sunt locomotiva

Alerg prin orase ca o locomotiva
Sub presiune, ca o locomotiva
N-am bariera. Nu stau.
Sunt locomotiva
Dupa mine trag vagoane-n stiva
Sunt locomotiva

Vali:
Pionier, pionier
Fratele Grime mi-e pionier
Sunt pionier, nu pion.
Henri Coanda-n avion
Power pe vinil-pelerin
Vali Umbra-paladin
Fratii Grime canta la multimi
E vital in zeppelin
(Ooo...) Energetic
Ca la olimpice, atletic
Vin la microfon
dau, dau
dau
Pana raman fara mau, mau
Nu fac compromis, Vali Umbra e artist
Si daca ma bag la carbune
Vali Umbra e fortist
Daca esti locomotiv-ai grija de vagoane
Trenu-i atat de personal, e cu persoane
Ai grija de viteza, nici prea mare, nici prea mica.
Daca stai esti depasit, daca e mare li se face frica.

Refren:
Alerg prin orase ca o locomotiva
Sub presiune, ca o locomotiva
N-am bariera. Nu stau.
Sunt locomotiva
Dupa mine trag vagoane-n stiva
Sunt locomotiva

Alerg prin orase ca o locomotiva
Sub presiune, ca o locomotiva
N-am bariera. Nu stau.
Sunt locomotiva
Dupa mine trag vagoane-n stiva
Sunt locomotiva

Bean:
Oamenii cu care cresc-sunt locomotiva
Fie ca-ti place sau nu-sunt locomotiva
Garnitura e ok, o tinem activa
Ii tinem in priza-sunt locomotiva

Oamenii cu care cresc-sunt locomotiva
Fie ca-ti place sau nu-sunt locomotiva
Garnitura e ok, o tinem activa
Ii tinem in priza-sunt locomotiva

Vali:
Iau de coarne si-un taur sa ating un obiectiv
Am detenta de cangur, pe scena-s activ
Si joc in deplasare, nu joc deplasat
Daca locomotiva a mancat rahat
Locomotiv-a dera... IO
Te duc si pe deal, te duc si la vale
Poftim in vagon sau da-te din cale (Ooo...)
Trag semnalu
Eu sunt Vali Valo
Orient Express, s-aud extazul
Si ca valul, cai putere, diesel power, saloot
Fratii Grime, cu drive
Pe high power in all five
Day'n night to prime time
Zbor pe half pipe
Limbaj universal, eu va zic bye-bye
Locomotiva a plecat, da-te-n spanac ca Popeye
Si la final las metafora deoparte
Fiindca nu-s locomotiva, sunt MC cu carte
Vreau sa duc o generatie, fratioare-n spate
Asa trebuie sa gandeasca fiecare MC-n parte

Refren:
Alerg prin orase ca o locomotiva
Sub presiune, ca o locomotiva
N-am bariera. Nu stau.
Sunt locomotiva
Dupa mine trag vagoane-n stiva
Sunt locomotiva

Alerg prin orase ca o locomotiva
Sub presiune, ca o locomotiva
N-am bariera. Nu stau.
Sunt locomotiva
Dupa mine trag vagoane-n stiva
Sunt locomotiva

Trimiteți un comentariu