Francisca feat. Uddi - Piatra de pe inima (Lyric Video)

Lyric Video

Francisca feat. Uddi - Piatra de pe inima (Lyric Video)
Francisca feat. Uddi - Piatra de pe inima (Versuri)

"Piatra de pe inima" este o parte din mine, dar si un nou inceput! Gelozia, posesivitatea, indiferenta, distrug lent, dar sigur, fiecare poveste de dragoste si ajungem sa luptam pentru o relatie fara viitor.
Mi-am dorit colaborarea cu Uddi, deoarece, dupa concursul X Factor, am legat o stransa relatie de prietenie si, impreuna cu echipa mea, am decis ca el este cel mai potrivit pentru acest proiect.

Muzica: Dia Marius
Text: Dia Marius, Dragos Udila
Producator: Lorean Georgian
Orchestratie: Lorean Georgian, Marius Dia, Catalin Fantaneanu, Draghici Marius
Mix/Master: Bunicu' Magic

Vizionare placuta:

Trimiteți un comentariu