EUFONIC cu Tudor Sisu, Cedry2k - Haarp Cord (Versuri)

Versuri

EUFONIC cu Tudor Sisu, Cedry2k - Haarp Cord (Versuri)

EUFONIC:
Haarp Cord sunt alta specie de raperi, frate
Restu-s resturi sau departe, abia despart silabe
Si-n noapte simt linistea aproape ca pe-un frate
La un pas de libertate, frate, le-am trait pe toate.
Strada imi e mama si tata si drama
Cand Haarp Cord ma vindeca, trecutu-i o rana
Orasu-i o arma, dar muzica mi-e hrana
Ai mei nu sunt o trupa, ci o intreaga armata urbana!
Haarp Cord sunt titanii lirico-canibalii
Combinatii letale pe strazile astea murdare
Cu flori fara petale si cu moravuri usoare
Ce te fac sao iei razna si te baga-n inchisoare.
E Haarp Cord! Strada imi e martor
Viitoru-i trist ca prezentul este lacom. Sunt alt om
Cu droguri si alcool, sifoane si gabori
Realitatea-i un intreg spectacol. E Haarp Cord!
Baietii mei sunt tancuri scuipa bombe pe track-uri
Zboara raperi si scalpuri, figuri si-alte cacaturi
E razboi cu cash si carduri, ce bubuie capu' ca skunk-u
Tripat cu Haarpu' arunc in aer undergroundu'
Ai mei sunt veritabili, respira BpM
Haarp Cord stilul stradal Suprem ca NTM
TNT in difuzor, astia scuipa clor in cor
Cu tunete ca Thor, predicator in microfon.

Refren:
HAARP CORD!
Nu-i complexitate cu toate
Ca tocmai l-am halit pe lexic, frate.
Vezi cum retii datele din lectii date
De martiri care-au murit senini cu demnitate.
HAARP CORD!
Din toti plamanii romani
Si-o sa punem pe fuga toti stapanii pagani.
HAARP CORD!
Cine-i cu noi nu-i mort.
Cand eu spun "Haarp", frate, tu spui "Cord"!

Tudor Sisu:
Haarp Cord de fapt e ultimul racord
Inainte ca inima sa-ti inghete in piept de parca ar fi marele Nord
N-am ce sa-ti fac daca servesti racituri la tava
Haarp Cord e fierbinte ca o mare de lava.
Si cu credinta poti sa calci nu doar pe apa
Oricum pot sa cant la harpa si cu bocanci in picioare
Sau sa dam la hotare daca la dusmani le e foame
Ridica-te Gheorghe, Ioane!
Ca-s tot felul de lighioane fara onoare de ne-a luat capu'
Si-a luat DNA-ul tot Guvernul, dar face Haarpu' altul
Eliberare usoara Robert Drogatu'
Si toti bagabontii care-au tinut sus steagul
Fara basini in direct ca Mihai ratatu'
Haarp Cord e trupa preferata a lu' tac-tu
Ca niste vulturi le supraveghem intregul regat
Departe de intregul trucat. Sisu Tudor e adevarul curat
Haarp Cord ansamblul de fapt si cand trag zici ca-i un tanc
Zici ca-i Big Bang, cade Big Ben, desi sunt un sfert din (?) bibani (?)
Totusi cel putin la fel de golani. Haarp Cord iese din orice tipar.
Zici ca-i tipar te tina la curent zici ca-i ziar
Doar ca-i 100% real Haarp Cord e un plan.

Refren:
HAARP CORD!
Nu-i complexitate cu toate
Ca tocmai l-am halit pe lexic, frate.
Vezi cum retii datele din lectii date
De martiri care-au murit senini cu demnitate.
HAARP CORD!
Din toti plamanii romani
Si-o sa punem pe fuga toti stapanii pagani.
HAARP CORD!
Cine-i cu noi nu-i mort.
Cand eu spun "Haarp", frate, tu spui "Cord"!

Cedry2k:
Haarp Cord rapid ca David Coulthard p-un bolid
Mai solid, murdar de talhari pe bullbar
Mesaj imaculat, vocabular vulgar
De la drogati curvari aflati in ultimul hal.
Da' dotati cu extraordinar de mult har
Ca sa-ti fim indrumar, ca sa stii iti spun iar
Cu atatea piese grele puteam fi si strungari,
Doar ca avem idealuri mari ca aurarii nu-i clar?
Ca desi nu-avem vreun timbru smecher si nici ureche
Tot te tinem in priza ca pe-un triplu stecher
Da-mi beaturi vechi, eu iti schimb visu-n veghe
Esti lat in spate boss? N-o arde prost
Vei fi filat. Vei fi si lat pe spate jos
Cand iti sărim in spate toti ca la lapte gros
Si-o arzi pe post de sac de box.
Frate poti sa faci si planuri sa marci si banu'
Parsiv ca jidanu'.
S-aduci sicanu' si clanu' sa te-agiti ca tiganu'
Scuipam bombe ca vulcanu' lu' Typhon titanu'
Afara de Cancan-uri stim tot ca Vaticanu'...
De-aia combatem tot tipul de raperi
Ce tot bat campii mar ca ratacitul de Papa.
Suntem profesorii lor, doar ca mai rupem si guri
Cand posesorii lor se tot rup in figuri

Refren:
HAARP CORD!
Nu-i complexitate cu toate
Ca tocmai l-am halit pe lexic, frate.
Vezi cum retii datele din lectii date
De martiri care-au murit senini cu demnitate.
HAARP CORD!
Din toti plamanii romani
Si-o sa punem pe fuga toti stapanii pagani.
HAARP CORD!
Cine-i cu noi nu-i mort.
Cand eu spun "Haarp", frate, tu spui "Cord"!

Trimiteți un comentariu