D3ja Vu - Dimineata (Versuri)

Versuri

D3ja Vu - Dimineata (Versuri)
D3ja Vu - Dimineata (Lyric Video)

Dimineata dimineata
Dimineata dimineata
Ce bine ma trezesc de cand noi
Am renuntat la ce aveam in doi

Dimineata dimineata
Dimineata dimineata
Ce bine ma trezesc de cand noi
Am renuntat la ce aveam in doi

Si am plecat la drum
Inima face boom
Ea vrea ceva mai bun
Ce nu mi-ai oferit tu
Ce a fost acum e scrum
Iubire de consum
M-am tot ferit sa-ti spun
Ca nu esti bun pentru mine

Si a iesit si pentru mine soarele din nori
Si viata mea fara tine capata culori

Dimineata dimineata
Dimineata dimineata
Ce bine ma trezesc de cand noi
Am renuntat la ce aveam in doi

Dimineata dimineata
Dimineata dimineata
Ce bine ma trezesc de cand noi
Am renuntat la ce aveam in doi

Si acum e aglomerat
Drumul dintre noi e blocat
Inima a incetat
Sa mai bata pentru tine
Si nu am cum sa uit
Ca te purtai urat
Si spui ca regreti mult
Dar nu am cum sa uit

Si a iesit si pentru mine soarele din nori
Si viata mea fara tine capata culori

Dimineata dimineata
Dimineata dimineata
Ce bine ma trezesc de cand noi
Am renuntat la ce aveam in doi

Dimineata dimineata
Dimineata dimineata
Ce bine ma trezesc de cand noi
Am renuntat la ce aveam in doi

Dimineata dimineata
Dimineata dimineata
Ce bine ma trezesc de cand noi
Am renuntat la ce aveam in doi

Dimineata dimineata
Dimineata dimineata
Ce bine ma trezesc de cand noi
Am renuntat la ce aveam in doi

Trimiteți un comentariu