Andrei Leonte - Care pe care (Versuri)

Versuri

Andrei Leonte - Care pe care (Versuri)
Andrei Leonte - Care pe care (Official Video)

Sa vedem pe cine doare mai tare
Dar nu jucam adevar sau provocare
E pe bune ce s-a-ntamplat, s-a terminat si a plecat
Dar niciodata nu e prea tarziu
Drumul spre casa-i singurul pe care-l stiu
Si-o sa bat la usa mea si voi intra doar daca vrea

Mi-am dorit mereu
Sa fii in locul meu
Sa vezi cat e de greu
In inima, inima si-n sufletul meu
Te razbuni pe noi
Pierdem amandoi
E ca in razboi

O sa vedem care pe care, care pe care
Doar cel mai tare, tare, mai tare
Si-o sa prefer sa pierd
Decat sa iert
Mai bine pierdem amandoi

Si-o sa vedem pe cine doare mai tare
Totul a fost sub un semn de intrebare
Nu conteaza niciun raspuns, a fost de ajuns, cat ai plans
Vezi in mine doar ce poti schimba
Si ma vrei doar cand nu ma poti avea
Nu da niciunul inapoi, e ca-n razboi,
Pierdem amandoi

O sa vedem care pe care, care pe care
Doar cel mai tare, tare, mai tare
Si-o sa prefer sa pierd
Decat sa iert
Mai bine pierdem amandoi

Decat sa pierdem amandoi
Mai bine castigam noi doi
Mai bine castigam noi doi

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro