Stripes & Dragos Miron - Muzica Grea feat. El Nino (Versuri)

Versuri

Stripes & Dragos Miron - Muzica Grea feat. El Nino (Versuri)
Stripes & Dragos Miron - Doua Lumi (Album 2015)
Stripes & Dragos Miron - Muzica Grea feat. El Nino (Single Oficial)

Refren (Dragos Miron):
Fratele Stres face muzica grea
Euforic face muzica grea
Cedry2k face muzica grea
Sisu Tudor face muzica grea
Fratele Stripes face muzica grea
El Nino face muzica grea
E Haarp Cord facem muzica grea
Dragos Miron aduce muzica ta

Strofa 1 (Dragos Miron):
Am auzit ca-ti place muzica rea
Spune-le s-o rupa le-apuca de muzica mea
Ca muzica mea e curata
Muzica ta patata si furata
Mothe####r inc-o data
Muzica mea straluceste, e curata
Facem arta, secretul e munca
Daca vrei sa sune bine cheama-l pe Lu-k
Muzica noastra-i pur romaneasca
Duhovniceasca sa te trezeasca
Pentru cei care stiu sa iubesca
Sa ierte, sa faca copii si sa-i creasca
AAA, pentru 47, si toti baietii care-o dau ca la carte
Fara alte ca noi suntem altfel
Si daca te umflii prea mult noi te spargem

Refren (Dragos Miron):
Fratele Stres face muzica grea
Euforic face muzica grea
Cedry2k face muzica grea
Sisu Tudor face muzica grea
Fratele Stripes face muzica grea
El Nino face muzica grea
E Haarp Cord facem muzica grea
Dragos Miron aduce muzica ta

Strofa 2 (Stripes):
Aducem muzica buna
Ce?
I-auzi cum suna.
Tare in boxe, microfoane in mana
Sunt baiat de treaba, cine intreaba
Facem muzica d-aia sa dai din cap si din coada
Ca sa vada toti baietii ce inseamna nou val
Bagabontii se grabesc da stau pana la final
Dau cu pace, cum facem sa fie beton
Brigada mea, arma grea pentru falsi cu beton
Dau de le crapa capu
Pana sparge piatra-n patru
Nu cacatul ala comercial, nu e clar cum
Na tu ai zice ca sunt pitbull nebun
Si daca vrei bataie, Stres e pe drumul cel bun
Si presupun ca asta-i sunetul ce face capu vraiste
Sparge brigada zici c-ar fii legea 16
Stii ca Stripes face muzica grea
Stii ca eu la microfon aduc muzica ta

Refren (Dragos Miron):
Haarp Cord facem muzica grea
Stii ca Stres face muzica grea
Euforic face muzica grea
Cedry2k face muzica grea
Sisu Tudor face muzica grea
El Nino face muzica grea
Dragos Miron face muzica grea
Stii ca Stripes aduce muzica ta

Strofa 3 (El Nino):
Am un flow marfa, man, valoros, diamant
Am un gram la cap aranjat de skunk
Spliff sau Blunt da' mai intai ma sparg
Noaptea fac un hit, ziua merg sa trag
Pe limba noastra a venit prea devreme
Sechele se cere unsoare de miere
Sus peste cartiere si-am facut avere
C-am castigat stele ma plimb printre ele
Si printre "fiere", lei si pantere
Cine se teme-o mieleste sau piere
Piele alba, catifea
Daca ma vrei, vreau si eu partea mea
Partea frumoasa acum incepe
Ai promis ceva si te tii de tepe
Respecta-mi munca, nu cer prea mult
Sau nu-ti prea convine ca mi-am luat avant
Nu cant ca restu nu sunt de-acolo
Lansez rachete pe featuri si solo
Mono m-auzi, tare, stai geana, Haarp Cord, fac reclama.

Refren (Dragos Miron):
Haarp Cord facem muzica grea
Stii ca Stres face muzica grea
Euforic face muzica grea
Cedry2k face muzica grea
Sisu Tudor face muzica grea
El Nino face muzica grea
Dragos Miron face muzica grea
Stii ca Stripes aduce muzica ta

Trimiteți un comentariu