RAPPA - Fericire Cu Prefix (cu Alex G) - (Versuri)

Versuri

RAPPA - Fericire Cu Prefix (cu Alex G) - (Versuri)
RAPPA - Fericire Cu Prefix (cu Alex G) - (Single Oficial) - (Oximoron 2015)

Strofa 1:
Ce, ce s-a-ntamplat cu mine, ce, oare ce,
De-am ajuns sa fiu fericit doar cu prefixul "ne",
De ce se spune ca fericirea-i trecatoare,
Pentru ca trece repede sau fiindca trece pe la fiecare?
Fie, care vrea sa ma-nteleaga, mi-e draga si mie,
O prefer intreaga si-o cer spaga pentru vesnicie
Dar fericirea mea e la pamant, am o intrebare:
Am plantat-o cam demult, nu stii cumva cand rasare?
Am locuit un timp pe Strada Sperantei, la parter,
Eram lefter, stateam in ger, dar ma hranea si incalzea mandria
N-am platit si-am primit un loc sub cer
C-am fost evacuat silit cand fericirea mi-a cerut chiria
Credeam ca fericirea-i o curva de-o noapte,
Am crescut si-am constatat ca aveam dreptate,
Cand o sa stiu absolut tot, o sa cred totul orbeste,
Dar nu mai vreau sa stiu nimic ca tot ce aflu ma raneste!

Refren:
Nefericirea mea, du-te altundeva,
Intr-un loc in care totu-i pustiu
Tu, fericirea mea, captiva undeva,
Te astept sa evadezi din sicriu.

Strofa 2:
Cum, cum s-a-ntamplat, cum, cum, oare cum,
Sa fiu fericit doar oarecum printre morti nedecedati,
Spun ce deja stiti, dar nu constientizati;
Degeaba mai traiți dac-ati murit in ochii celorlati!
Si nu-mi caut fericirea in bile, mai bine,
Prizez lapte praf ca sa-mi droghez copilul din mine,
Tu, fericire, nu te măsori în lire sterline, lei, euro, dolari,
Ca nu dai doi bani pe bani!
Intelepciunea-i face pe idioti sa creada
Ca le esti impotriva la ei in ograda
Ii las facuti gramada, nu intervin peste natura,
Noaptea-mi astept nefericirea si-o privesc prin ochelari de luna
Spre teritoriul nemuririi asfaltez aleea,
Ajuns la poarta fericirii constat ca n-am cheia,
Ii cer sa deschida si femeia-mi cere parola,
Bine te-am gasit! "Bine-ai venit la Socola!"

Refren:
Nefericirea mea, du-te altundeva,
Intr-un loc in care totu-i pustiu
Tu, fericirea mea, captiva undeva,
Te astept sa evadezi din sicriu.

Strofa 3:
Tu, fericire, in viata mea esti "X",
Necunoscuta ce nu renunta la prefix,
Porti negatia ca fusta de satin,
Hai, da-o jos sa ne implinim.
Nefericire, tu-n viata mea esti "Z"
Nu esti doar ultima litera din alfabet,
Esti ultima in calea mea de-a fi perfect,
Renunta la prefix si lasa-ma sa fiu complet...
...Fericit!

Refren:
Nefericirea mea, du-te altundeva,
Intr-un loc in care totu-i pustiu
Tu, fericirea mea, captiva undeva,
Te astept sa evadezi din sicriu. (x2)

Trimiteți un comentariu