DOC - La Plaja (Versuri)

Versuri

DOC - La Plaja (Versuri)
DOC - La Plaja (Official Audio) - (Prod. de Domenik)

Mi-a trimis fratele Domenik un beat de vara, dar vara-mii nu i-a placut, nu-i nimic leapsa scriu iara,/
Stiu e iarna afara, dar rap-u-i rap, ce mi-e iarna vara, scuip un pic de foc destept si se face vara-n tara,/
De fapt, uite, sunt pe plaja cu Afo band Ballantane, imi curge bala-n soare cu ochii la pasari-n balansoare,/
Bagam atata porumb fiert falcile-s malaxoare, Atat de praf, nu stiu dac-am concert, sun-o pe mama, coane!/
O suni? Da' cine esti si de unde-ai numarul lu mama, mane? sterg cu tine Vama, te iau te arunc in lume, dau iama-n oameni, /
Tre sa ma calmez, citesc din Dalai Lama, Doamne, dar nu se pupa cu-asta de fute sa rupa, da zeama-n doamne,/
Ma-ntorc pe plaja, ca pe spate se vede p**a sculata, scuzati gura spurcata, mai merge asa una bucata, /
Si la propriu si la figurat dar sa nu fie figuranta, c-a mea consoarta zice ca ma joc cu focu casa nu-i asigurata,/
Plaja-n Mamaia, caut o p**da plina de bani, nu traseista, cap de lista, o sparg scot pe p**a dolari,/
Oricum ii beau cu Blaziny, se duc toti pe madular, 2 romalani imbracati la modul larg giconul arr/
rde-n miresme fine, dupa munca multa si poa sa fie lesne bine, truda bruta si sa-ti vezi de tine, DOC,/
E vara, arde nisipu, sume retarde-n fisicuri, pasari atat bune cade pe spate si pisicul,/
Am piticu pe creier d-aia cutreier plaja-n miezul iernii, ma vad stergand cu fesu un Grammy, asta-i mersul, baby,/
La mine placerea-i scumpa, stresu-i ieftin, fumez cu-n tovaras gabor, Donnie Brasco si Lefty,/
Tanda pe mandea, suna Tranda sa merg la fotbal, cu ochii astia de panda, fumat ca Gandalf joc ca foca,/
ce tiki taka cioca boca bag un cioc cam cocalar si-l vad pe portar moale ca coca, uoale, ce knock out!/
la baschet scriind linii-n pe-al mintii papirus, cautandu-l pe Nemo prin Nautilus, /
sunt necesarul si placutul cand intalneau utilul si semnau deal-ul, Jay Z si Beyonce vor sa-mi creasca copilul, stii nu?/
In capul meu sunt pe faleza cu 3 cubaneze-n lesa, lasa bolognesele sa se inmoaie, coaie, vezi sa/
nu uiti parmezanul, sarea, am tot ce-mi trebuie uite valul, marea, albastra a lui Dorian sa intre starea,/
Da-i play, bei porumbeii mei vrei mei? Dar porumbeii mei vrea miei, vitei, cica mei - gay,/
Nu-s io iliterat, dar nu-nteleg ei cum io nu-nteleg nuntile gay si cum ea nu-ntelege ca detest nuntile straight,/
De la riduri fruntile-s 3, am trecut de la muntii de K la functii pentru evrei, la productii pe lei,/
MC-ii slabi ca exersez liposuctii pe ei, dar am exagerat, ce pacat, multi sunt oase si piei,/
E o metafora, cioaca, n-am pe nimeni in minte, si-asta-n rime nu minte, am ceva de spus spun c-am mii de cuvinte,/
bulucite pe limba asteapta sa fie rostite, sensuri sa fie rotite, silabe sa fie postite, ia aminte,/
daca fumez imi fac o stalagmita, ti-ai luat teapa cand ti-ai luat iarba ai fumat palamida, cioaca,/
As continua tripul cu vara, dar m-a luat frigul, doctoratul in hip hop, domn Ponta, l-am luat singur cu 10...

Trimiteți un comentariu