Samurai - Punct (Freestyle) - (Versuri)

Versuri

Samurai - Punct (Freestyle) - (Versuri)
Samurai - Punct (Freestyle)

E ora 13, 's praf, m-apasa pleoapele
Ma-nvart prin casa agitat parca incerc sa-mi vad spatele
Vad rezultatele la ce am bagat in artere
Cu fratele meu care a plecat neînduplecat de patrie
Am ramas sa tin steagu, nu tricoloru'
Ala de pirat versat, pe fundal negru ca de doliu
O sa rup scoru', recordu' de la primii 9
Inchide forumuri, bloguri, sa vedem... ramanem 10 cu totu'
Am in minte coduri, mii de cuvinte, moduri
Lucrez la a prinde totu' pana cand prinde contur
N-am vile, conturi, piscine cu multe colturi
Am p**de in coate, tu te asteptai sa zic coturi
Am devenit ce zic de mic ca n-o sa ajung vreodata
Un veteran care sta in casa, scrie intruna si fumeaza
Cu motivatia groasa, presat de timp
Care credea inca de mic ca mai are doar un pic de trait
Mereu plictisit, scarbit sorbind din spliff
Venit din timp vecin sperand sa se amuze un pic
Nu prinzi ce zic, repeat pana intelegi care-i stou'
M-am transformat subit, nu asta era flow'
Scriu un an de tampit, pormo merg si trag ca bou'
Tu vii sceptic la show, vai, cred c-am ratat yo-ul
Schimb decoru' cu un codru ca n-am timp de dat pe d-astea
Ca un pustnic vând totu', uite, n-am decat versurile astea
Asta e razna ca meritam mult mai mult
Da' stii cum e nu te prinzi ce-ai avut pana cand n-ai pierdut, punct
Nici nu discut, o sa razbun dand tot ce-am mai bun
De 12 ani adun, cica inainte iti placeam mai mult
Mai taca-ti gaura ca-mi umplii capu' cu prostii
Asta-i rap pentru monstrii, ma pis pe demonii vostri
Te-ai depasit de mult, dar stii, n-ai devenit mai bun
Rapu' tau basit s-a stins... sa vedem ce te faci acum

Trimiteți un comentariu