Like Chocolate - Romeo si Julieta (Versuri)

Versuri

Like Chocolate - Romeo si Julieta (Versuri)
Like Chocolate - Romeo si Julieta (Official Video)

La final gasesti raspunsul
Nimic nu-i ceea ce pare
Ce urmeaza e un pamflet
Tu trateaza-l ca atare

Tu al meu eu a ta
Noi doi pe reteta Romeo si Julieta (x2)

Traian trei ani trecuti iubind Mirune si Ancute
Cu Dan dansam dimineata prin miros de cafelute
Florin imi tot lua flori si ma ducea in oras
Pe cand Adi adora sa dea banii pe adidasi
Mihai toata ziua era high
Paria aproape zilnic pe la cursele de cai
Tot asa era si Cristi mai crispat dar cumintel
De ziua mea timid mi-a dat cadou un catel
Rares Gabi si Marian mai mereu pe la spital
Isi rupeau cate ceva atunci cand mergeau la fotbal
Bogdan un caracter bun mai frumos ca Razvan
Nu le prea placea la munca ardeau gazul pe maidan
Marius a fost una din surprizele vietii
Definitia frumusetii definitia frumusetii
Pacat..se cam iubea cu baietii
Toti aveau cate un defect te compar cu ei ce-i drept
Tie nu-ti gasesc nici unul pentru mine esti perfect

Tu al meu eu a ta
Noi doi pe reteta Romeo si Julieta (x4)

Mi-au pierdut si zile bune pe la teatru prin culise
Alexandru un actor nu prea mare dar cu vise
Era romantic dragastos si mereu atent cu mine
S-a rupt mult prea repede n-aveam aceleasi filme
Dar Dragos doctor tanar facultate terminata
Si-a iesit din minti o data m-a lovit la prima cearta
Apoi Mike mi-a dat un like am iesit la o cafea
Dar vorbea de couter strike nu era din lumea mea
Catalin parea finut si credeam prea mult in el
Pana cand am constat ca nu mai am portofel
Oprita la semafor cautand directia
Domnul politist mi-a schimbat perceptia
Plutonier major Dorin m-a facut sa cad in plasa
Constatand dupa o luna ca avea nevasta acasa
Toti aveau cate un defect te compar cu ei ce-i drept
Tie nu-ti gasesc nici unul pentru mine esti perfect

Tu al meu eu a ta
Noi doi pe reteta Romeo si Julieta (x4)

Poate multi m-ar judeca ca ce am facut nu e frumos
Dar am inventat povesti doar sa te fac gelos (x2)

Trimiteți un comentariu