Deliric - Pe Limba Lumii (Versuri)

Versuri

Deliric - Pe Limba Lumii (Versuri)
Deliric - Pe Limba Lumii (prod. de Phane) - (#Leapsa)

M-auzi pe vinil si ma vezi la metrou,
Eu-s unde rap-ul vechi da mana cu rap-ul nou. (Auuuu!)
Sar eu pe catele, Del e dulau,
Fac mare tambalau cu orice pampalau
Ce vrea sa ma opreasca din zbor, ca la Tamadau.
Se teme de Del, ca-l tamaduieste prin flow,
Cica-i dealer de argou, prima doza ti-o da cadou,
Iti vinde-un cd, primesti s'un garou. (Auuuu!)
Lasa-l sa scuipe, devine calau.
Satira-i satar de ego, il spintec pe bou.
Cu masca de gaze, textu-i plin de basini,
Bratele scriu simultan, parca sunt doua masini.
Sunt ambidextru. Del e un extraterestru
Venit sa reinterpreteze dexul, il taie cu flexul,
Il rearanjeaza intr-un puzzle perfect ca sudoku,
Jongleaza cu sfere ca focul, in maini, ca Songoku.
Ti-o-ncerci cu el, iti incerci norocul,
Esti monument de prostie, tre' sa te punem pe un soclu.
Nu esti un mare papagal, tu esti un super perus,
Intru peste tine-n casa, zici ca-i superi pe rusi.
Flowu-i peste capul tau, pare ca intri la dus.
Cand il auzi pe Del, zici ca sculpteaza Brancusi.
E la-naltime, fumul din cel mai bun kush.
E la-naltime, poate sa-si faca un vultur culcus.
E la-naltime si se mentine. Ma reinventez, tati,
Inca te miri sa vezi cat de des pot, ca Adi.
Sunt paladin c'un palos ascutit,
Platosa de platina, la spate c'un alt cutit,
Gata sa taie-n 16, ca pe-o mare pizza,
Orice papa lapte ce papa cacat cu lingurita.
Cand cerneala pe foaie-i paraseste penita,
Ai crede ca picteaza Tonitza, te doare scufita.
Te doare splina daca vrei sa tii pasul,
Ca pari anemic. Pregateste-ti parastasul!
Nu-mi piere glasul, imi pun la gat compresii.
Sunt primul la scris, poti sa-mi zici Diaconu Coresi,
Ca muzica e mingea mea si eu sunt ca Messi,
Doar ca bag cox ca Mutu si sunt plin de impresii.
Sunt Khal Drogo, ea-i Khaleesi, sunt ca Rocco, ea-i ca Lessie,
Sunt cam loco si-mi plac verzii. (aaarrrghuuuuu)
Eu si lupii mei am trecut pe la stana,
Oile inca cer voie pentru ce vor sa spuna.
D'aia deja, de vreme buna, ne conduc toti ciobanii,
Ca-i lasam sa ne mulga si sa plece cu banii,
Dar tu te plangi de Porc, ca vinde un tricou,
Si te plangi de Doc ca-si ia cash-ul pe show?
Nu-i nimic nou: te lupti cu aproapele tau,
In loc sa lupti cu masinaria si cu sistemul sau? Esti un bou!
Revin la rap, ca oricum nu-ti intra-n cap
Nici daca-l crap, ii pun seminte si-ii infig un arac,
Tot nu-i nimic rasarit, nu stiu ce pot sa fac.
Te irita ca ai coaiele mici, mai da-le cu talc!
Pe lume, am doar cuvantul si cu ce tin pe crac,
D'aia are tupeu, ca Vantu, cuvantul pe track.
D'aia musc din beat si d'aia latru pe piese,
Antrenament de an nou, sa vedem ce mai iese…
(Auuuu!)

Trimiteți un comentariu