Samurai feat. AFO - Stau - Terapia LP (prod. gAZAh) - (Versuri)

Versuri

Samurai feat. AFO - Stau - Terapia LP (prod. gAZAh) - (Versuri)
Samurai feat. AFO - Stau (Videoclip Oficial) - (Terapia LP | prod. gAZAh)
Samurai feat. AFO - Stau - Terapia LP (prod. gAZAh) - (Official Audio)

A mai trecut un an, atat de dur, dar vad mai clar
Si simt cum m-apropii rapid de rezultatul final
Gust din cafeaua amara si de la geam ma uit afara
As vrea sa ies, as vreau sa stau si s-astept pan' la primavara
E inca iarna la mare, dar soarele inca apare
Parca a nins puntin aseara, da-s prea multe grade afara
Se ridica cortina:
-Sarut mana vecina
-Promit că intro bună zi n-o să-ți mai împrumut mașina!
Promit, ca intr-o zi o sa fac din poezii
Atat de mult incat sa ajunga pentru mine si ai mei
Sa stii, ca niciodata n-am vrut sa-ti aduc acasa
Fata beata dar iarta-ma, cateodata o facem lata
Uneori e o corvoada, parca tragi la lopata
Si cand te uiti in buzunar n-ai bani sa ajungi peste strada
Ce marfa... si parca, cu constiinta incarcata
Uneori mergi prea departe, aproape de partea cealalta
E OK, nu-ti bate capu avem atata timp in fata
N-are rost sa-ti iti pierzi timpu sa-ti doresti o alta viata
Ti-e clar? 2015 doreste-ti ceva frumos,
"Vreau sa fac atatia bani incat sa arunc cu ei pe jos"
Nu suna bine da' stii ce? E ok sa fi sincer
Nu-mi plac oamenii care-mi zic ca tre' sa-mi pun niste filtre
Poate pe tine te prinde, nu-mi zice mie de cuvinte
Daca eram bun la vorbe nu scriam strofe inainte
Ti-e clar... De atata timp nu cred cer prea mult, adesea
Ce-mi doresc cu adevarat e sa stau sa-mi termin piesa
Dar vezi tu, uneori uiti ca iti doresti sa zbori
Te multumesti sa plutesti si sa faci parte din decor
Si ma trezesc in dormitor de o ora tot privesc in gol
Gandindu-ma ce-as face afara daca ar fi sa cobor
Si ma trezesc in dormitor de o ora tot privesc in gol
Gandindu-ma ce-as face afara daca ar fi sa cobor
E cam asa: e lumea mea si nimeni nu poate sa-mi zica
Ce ar fi trebuit sa fac, doar am si eu putina minte
Ma auzi? E cam asa: Cine e lumea ca sa-mi zica
Ce ar fi trebuit sa fac, doar am si io un pic de minte
Asta de tine depinde, daca te prinde tin-te bine
Fa ce stii c-ai de facut si numai asculta de nimeni

AFO:
Si stau, si-n timp ce scriu melodia asta ma apuc sa beau
Si stau, si ma gandesc ca o viata ca asta, sincer, nu mai vreau
Si stau, si ma gandesc sa o iau de la inceput
Dar stai, ca vremea mea nu a trecut

Trimiteți un comentariu