Samurai - Bogdan - Terapia LP (prod. Spectru) - (Versuri)

Versuri

Samurai - Bogdan - Terapia LP (prod. Spectru) - (Versuri)
Samurai - Bogdan - Terapia LP (prod. Spectru) - (Official Audio)

O constiinta grea n-o sa te lase sa dormi
Tre' sa ai grija in viata ta sa te gandesti la viitor
Zicea un scriitor, o legenda inca in viata
Samurai ii zice lumea, e plin de taieturi pe fata
In fiecare dimineata ia pastile de greata
Apoi scrie vreo doua ore si isi revine la fata
Parca ar manca ceva, dar uneori nici nu-i pasa
Are nevoie doar de apa sa se incarce cu viata
Muzica il baga in transa, e tot ce are, e de ajuns
E fericit cu ce traieste de la zori pan' la apus
Si tot ce i-au adus anii astia plini de versuri
Printre care împlinrea cand incepi sa gasesti sensuri
E distant cu restu', o vreme n-a primit caldura
C-a avut inima franta si-a bandajat-o cu ura
Si acum se jura ca n-are nicio legatura
Nu se regaseste-n semeni, poate numai in natura
Si e de structura, e de stiut, ii place scrisu'
Ritualu' de dimineata, noaptea isi infige pixu'
Ca e trist artistu' si orasu' asta e melancolic
24 de ani de viata, tanarul poet alcoolic
Vrea sa rupa norii cand da strofa sa se intunece
Apa sa spele pacate printre tunete si fulgere
Pe unde curge, sa sfinteasca tot asfaltul
Sa il curete de sange si sa nu mai vada altul
S-a nascut in '89, ma-sa ii zicea Bogdan
A fost un copil model pana pe la 14 ani
Cand s-a mutat in Tomis Nord si-a gasit un colt de Rai
Inconjurat de golani care il strigau Samurai
M-am nascut in '89, mama imi zicea Bogdan
Am fost un copil model pana pe la 14 ani
Cand m-am mutat in Tomis Nord si-am gasit un colt de Rai
Inconjurat de golani care ma striga Samurai
Si acuma ce sa fac? Ai vrea sa dau timpu' inapoi?
Sa nu mai pierd vremea pe strazi, sa citesc, sa nu umplu foi
Si sa fiu ca voi, sa merg la munca dimineata
Deja am ales ceva, i-am dedicat juma' de viata
Si tot merg in fata, chiar de ajung sa mananc pietre
Un cameleon stilistic, nu e flou sa se repete
Toti avem regrete, da' e mai greu să recunosti
Al meu cel mai mare ar fii ca nu am urcat pe net tot
Ca am scris cu foc de cand eram numai de-o schioapa
Tu nu stii ce-i ala rap, degeaba te imbraci in rapper
Si o arzi de parca nu ai fost crescut de mama
O sa scuipi fierut din gura daca ai mei iti trag o palma
Nu sunt usa de icoana, da' am fost crescut de sfinti
Pana a trebuit sa plec, da' m-am intors tot la parinti
Si au tecut vreo doua veri si poate o sa plec din nou
Sa ii las pe toti in urma, sa fiu singur, asta-s io
S-a nascut in '89, ma-sa ii zicea Bogdan
A fost un copil model pana pe la 14 ani
Cand s-a mutat in Tomis Nord si-a gasit un colt de Rai
Inconjurat de golani care il strigau Samurai
M-am nascut in '89, mama imi zicea Bogdan
Am fost un copil model pana pe la 14 ani
Cand m-am mutat in Tomis Nord si-am gasit un colt de Rai
Inconjurat de golani care ma striga Samurai

Trimiteți un comentariu