Andra - Deschide Usa, Crestine (Versuri)

Versuri

Andra - Deschide Usa, Crestine (Versuri)
Andra - Deschide Usa, Crestine (Official Audio)

Deschide usa crestine,
Deschide usa crestine
Ca venim din nou la tine
La multi ani, multi ani cu bine

Drumu-i lung si-am obosit
Drumu-i lung si-am obosit
De departe am venit
La multi ani, multi ani cu bine

Noi la Viflaim am fost
Noi la Viflaim am fost
Unde s-a nascut Hristos
La multi ani, multi ani cu bine

Si-am vazut si pe-a sa mama
Si-am vazut si pe-a sa mama
Pe care Maria o chema
La multi ani, multi ani cu bine

Cum umbla din casa in casa
Cum umbla din casa in casa
Ca pe fiul ei sa-l nasca
La multi ani, multi ani cu bine

Umbla-n jos si umbla-n sus
Umbla-n jos si umbla-n sus
Ca sa-L nasca pe Iisus
La multi ani, multi ani cu bine

Care cu puterea sa
Mantui-va el lumea
Si de-acum pana-n vecie
Mila Domnului sa fie
La multi ani, multi ani cu bine

Trimiteți un comentariu