Andreea Balan - RECE (Versuri)

Versuri

Andreea Balan - RECE (Versuri)
Andreea Balan - RECE (Official Video)

Strofa 1:
Cat de mult ar conta, daca ai sti ca nu mai sunt a ta?
un motiv de-as avea, te-as iubi daca as mai putea
Eu credeam adevar o minciuna pe care-o traiam
Stii, nu mi-a fost usor, te-am iubit cand abia mai puteam

Refren:
Para ra ra ra ra ra ra
Tot ce e mai frumos repede trece
Para ra ra ra ra ra
Tu ma minti zi de zi si ma lasi rece

Strofa 2:
Amintire si ploi, asteptari impartite la doi
Doar cuvinte ce dor mai vorbesc ce-a ramas intre noi
Eu credeam adevar o minciuna pe care-o traiam
Stii, nu mai fost usor, te-am iubit cand abia mai puteam

Refren:
Para ra ra ra ra ra ra
Tot ce e mai frumos repede trece
Para ra ra ra ra ra
Tu ma minti zi de zi si ma lasi rece

Felix:
Ai alergat din loc in loc de parca ai fi nebun
Si ai da orice doar sa-i mai simti mirosul de parfum
Trec noptile, trec zilele, dar nu rasare soarele
Cand a plecat a luat cu ea luna si stelele
Dar ce mai conteaza? Acum totul s-a terminat
El inca viseaza ca nimic nu s-ar fi schimbat
Trec noptile, dar ea nu e

Bridge:
Tu ma lasi rece, tu ma lasi rece, tu ma lasi rece
SI o faci atat de usor

Refren:
Para ra ra ra ra ra ra
Tot ce e mai frumos repede trece
Para ra ra ra ra ra
Tu ma minti zi de zi si ma lasi rece

Trimiteți un comentariu