Sisu Tudor - Vant Turbat (feat. Sectiunea Salajan & Allye) - (Versuri)

Versuri

Sisu Tudor - Vant Turbat (feat. Sectiunea Salajan & Allye) - (Versuri)
Sisu Tudor - Vant Turbat (feat. Sectiunea Salajan & Allye) - (Instrumental)
Sisu Tudor - Vant Turbat (feat. Sectiunea Salajan & Allye) - (Official Audio)

Strofa 1 (Sisu Tudo):
Ye , e Micul Mexic , ye
Sunt vânturi , bat în boxe
Notele îmi vin ca turnate în oțelării dar fără noxe
Că idealul nostru e pur ca Zalmoxe
Și jur că-s cele mai bune principii ortodoxe
Învățat de pe străzi ,din brigăzi cu bastarzi
Și ei se tot bat , sunt tot tari și ridic un stintard
Vreau să văd lângă mine un miliard
De băieți gata să meargă în marș până în Iad
Să ia focul , să-l facă vânt de vară , cald
Eu vara cad ca un tunet din Înalt
Cu sunetul diluat prin norii de skunk
Las în urmă norii de praf atunci când mergem la trap
Noi scriem sincer și curat , ei spun că facem rap
OK , îl fac până îți scot tot ce ai învățat din cap
Tot ce ai învățat din start e stricat
Stai lângă mine să-ți arăt tot ce trebuia să știi de fapt

Refren (Pistol):
Eu viin ca vântul tuurbat
Pe ritmuri de poeziee și rap
Bat ușor ca briza de maree
Aduc în viață prospețimee , culoare

Eu viin ca vântul tuurbat
Pe ritmuri de poeziee și rap
Bat ușor ca briza de maree
Aduc în viață prospețimee , răcoare

Strofa 2 (Allye):
Și dacă e s-o dau pe față , o s-o dau pe față
Că toate astea sunt trăiri , nu sunt bârfe din viață
Și dacă e să fiu pe bune , o să fiu pe bune
Că asta nu-i muzică , e terapie pentru lume
Astea îți par versuri , dar de fapt au adus
Entități palpabile , atât , nimic în plus
Fiecare silabă are povestea ei
Face un lanț cu următoarea , ca-n Pirinei
E vorba de substanță ce formează un tot
Toți contribuie , trebuie să aduc și eu aport
Când mulți se identifică în tendință și fațadă
Identitatea mea rămâne ca băiat de stradă
D-aia fac artă pentru ei și pentru toți cei care
După atâta timp mai au ceva între picioare
Vorbesc de sânge în coaie , tradiție, onoare
Și un mesaj puternic ce poate să ducă peste hotare

Refren (Pistol):
Eu viin ca vântul tuurbat
Pe ritmuri de poeziee și rap
Bat ușor ca briza de maree
Aduc în viață prospețimee , culoare

Eu viin ca vântul tuurbat
Pe ritmuri de poeziee și rap
Bat ușor ca briza de maree
Aduc în viață prospețimee , răcoare

Trimiteți un comentariu