Mr.Levy - Nu Ai Limite (Versuri)

Versuri

Mr.Levy - Nu Ai Limite (Versuri)
Mr.Levy - Nu Ai Limite (Official Audio)

Limita nu am
Viata imi surade des
Cand e stres drumul tes
Evadez, stau
Neclintit e sortit
Sa am cerul insorit
Zilele incep c-un rasarit
Eu lupt cand altii stau
Obtin ceea ce vreau cand vreau
Nu ma las oprit de limite
Unde-i castig stradania nu se simte
Roadele lasa-le sa te-alinte

Bridge:
Viata e divina
Fii ca apa lina
Doar tu esti de vina
Cand in tine nu crezi
Tine minte dorintele nu au limite
Fa-ti singur zilele-nsorite

Refren (2x4):
Na, na, na, nanana, nu ai limite
Ziua de maine promite
Na, na, na, nanana, nu ai limite
Priveste inainte

In drum vei intalni lucruri bune si rele, dar spune:
Trec peste cu brio!
Vezi si yo imi urmez visul de colo-colo
Nimic nu doboara al meu ego
Peste mari si tari nimeni nu-mi pune limite
Cu ambitie si tie destinul iti surade
Limita mea sigur nu-i cerul
Crede-n tine, asta-i telul
S-ai caracter ca fierul

Refren (2x4):
Na, na, na, nanana, nu ai limite
Ziua de maine promite
Na, na, na, nanana, nu ai limite
Priveste inainte

Poti face orice
N-ai limite
Zboara departe

Refren (5x4):
Na, na, na, nanana, nu ai limite
Ziua de maine promite
Na, na, na, nanana, nu ai limite
Priveste inainte

Trimiteți un comentariu