El Nino feat. Jianu & DOC - Artificii (Versuri)

Versuri

El Nino feat. Jianu & DOC - Artificii (Versuri)
El Nino feat. Jianu & DOC - Artificii (Videoclip Oficial)

JIANU:
O ard cu hoti de buzunare, dealler de vise pare,
Pentru un pumn de fise, iti rup ambele picioare,
Vin dintr-un oras, in care e foame mare,
Si baieti talhariti si la a treia rencarnare,
O ard cu bagabonti care indiferent de stare,
Sunt in stare, sa te arunce in masina de salvare,
O ard pe tobele tare, si raman tare,
Atata timp, cat toti ai mei te trimit la culcare,
Unu, doi, my check, sunt la tine in difuzoare,
Tu asculta-mi telefonu, si fa-mi poze in continuare,
Masoarami pasi, analizeazama in reluare,
Asa poate obtii si un mandat de arestare,
Bine ai venit intr-un tablou fara culoare,
Plin de tarfe beti, si cersetori la semafoare,
Am zis sa pun de o colaborare tare,
Si sa le dam peste mui la javrele astea ordinare.

EL NINO:
Vreau sa vina bani gheata, vreau verdeata, material,
Dar stiu sa cad pe tobe bine si am un show incendiar,
E festival, am artificii, critici sa critice,
Cine zice ala e si dupa se intreaba de ce,
Ce? Vezi ca suna cam bine baiatu,
Vin cu lama, vin cu tancu, vin cu vodka,
Vin cu scamcu, iti cade capu, vezi tu,
Regele starzi, holy-guns, e numele brigrazi,
Si poti sa o dai maxim, sau sa o dai tare,
Eu scuip de pe luna, sau de pe soare,
Esti carne de tun, esti mare MC,
Se pare ca sunt, cea ce a ai vrut tu sa devii,
Pe tine cine p**a mea te-a mai bagat in seama,
Adevarat ca, nu ai nici o treaba,
Reclama la ce faci, ca nu te inteleg,
Te dai Totorina, nu pot sa te cred,
Cine stie cunoaste, cine cunoaste stie,
Huuu, cartier, piesa mea de smecherie,
Tre' sa-mi faca loc, dau potop de rime,
Vorbim in dolari sau in lire sterline?
Mars fa, ca o dau de sus, si uite ca sunt teafar,
Scuip din intuneric, lumina zi-mi luceafar,
Fuck up, ca am bagat pastile de mic,
Un fratior imi zice razand ca e prajit,
Cici blan, ma sti dupa coroana,
Tu ce te uiti asa cucoana vezi ca fiita ii mare fana,
Fac muzica de golaneala, despre salate,
Si despre prajeala, vezi ma ca o dau praf,
De sare rugina, ti-am stricat masina, man,
Imi asum vina, ii bulina pe casa, prin boxe cutremur,
Gheata e subtire, man n-am cum sa tremut.

DOC:
Cum zice furculita, stiu cu ce se mananca,
Stanca, calea mea e dreapta, stanga,
Ce scor, n-am timp de o lupta dreapta, lunga,
Zgomot de motor, poate ca ai me asteapta "inca (x3) "?
Inca un minut sau doua, ma iau dupe Bean,
Apoi iar ritm, fac minuni sa ploua, cu flowuri,
Noua, trei-zeci-si doua de baruri, doua,
Dume per bar, sunt la bar, sa inceapa showul,
He-ha-ha, sunt la bar, sa inceapa showul,
Glume proate, astia ca tine pot sa priceapa stoul,
Da' no sa inteleaga omul, C. T. C. cum poate,
Sa faca trinomul, e paispe, tre' sa o faca din nou,
Am tras din greu, de la cat am tras sa facut usor,
Eu un minor, de la atata bass, sa futut usor,
Cinci, opt a, beta, flow letan, normal pe monetar,
Bou retard! He ha ha, rad mult de voi toti,
Sunteti figuri din carti, e full de voi toti,
La capitolul sperante, e furt si voi hoti,
De aia cand ne intalnim eu vin fin voi borhoti,
Sunt prea baiat, ma jur, si modest cand dorm,
Atatea piese in jur, n-am timp, montez in somn,
Falusul meu, mama voastra, sunt un domn,
Sunt un om, dar pe langa alti sunt un gnom,
Ahhh, a zis de gnom, a zis un pumn de cactus,
Stai, si asculta rapu monstruos ce rupe capu,
Inca o strofa pe care DJ o rup in cadruri,
Si sparg fata aïa pe care e rupt cacatu, bleaahhhh!

Trimiteți un comentariu