ViKloth (Ceilalti) - Mama ft. Teodora (Versuri)

Versuri

ViKloth (Ceilalti) - Mama ft. Teodora (Versuri)
ViKloth (Ceilalti) - Mama ft. Teodora (Videoclip Oficial 2014)

Ocupat, mereu pleca stau cateva minute
Cu cine, cu adevarat poate sa m'asculte
C-am griji de adult care ma fac rece si rau
In ochii tai sunt tot un pui de om, copilul tau

Obraznic, grabit spre urmatoare drama
Mi-ai luat mereu partea si m-ai inteles mama
E o arta sa inveti binele si raul fara cearta
Cineva greseste si cineva tot timpul iarta
E o arta sa formezi un caracter puternic
De la primi pasi cladesti amintiri temeinic

Cand cad, doar in ochii tai vad ca va fi bine
Nu-mi pasa de nimeni, mi-e rusine de tine
Cand gresesc prostesc ca sunt slab si eu
Si n-am gasit nicaieri caldura, ca la pieptul tau
Am vazut prietenia in pumnul timpului franta
Si peste ani doar familia ramane sfanta

As fugi de toate cand nu mai am nici o scapare
In echilibru si in linistea din bratele tale
Si uneori as vrea sa zbor sa fiu din nou in bratele tale
Sunt mare dar asa, le vad pe tine cu picioarele goale

Picioarele goale sunt iarba din curtea bunicilor
Bogatia era ohii mamei si parfumul florilor
Iti sunt recunoscator desi rar ti-am multumit
E o minune cum mi-ai oferit totul din nimic

As fugi de toate cand nu mai am nici o scapare
In echilibru si in linistea din bratele tale

Parca ieri eram copii toti pe casa scara
Asteptam parinti pe o patura cu jucarii
Nu cauta exemple, povesti de TV regizate
Parintii sunt exemplu de tenacitate
Mi-ai sustinut visul sa cred in el pana la moarte
Desi in timp visele sau dovedit de sarpe
Oricat as vrea sa par ce nu sunt in realitate
Pentru tine voi fi mereu deschis ca o carte
Intr-o lume de egoisti tu te-ai pus pe locul doi
Tata n-am fost mereu acolo, am fost doar noi
Timpul pana la urma, pe toti o sa ne ingroape
Arata-i mamei tale apreciere pana nu e departe...

Trimiteți un comentariu