Stres - Amazing feat. Super ED, El Nino, Sisu Tudor & Euforic (Versuri)

Versuri

Stres - Amazing feat. Super ED, El Nino, Sisu Tudor & Euforic (Versuri)
Stres - Amazing feat. Super ED, El Nino, Sisu Tudor & Euforic (Official Audio)

Stres:
In jungla sunt leu, rupt cu tupeu,
Nu sunt miez, eu sunt nucleu
Fac capodopere la greu,
As putea sa am Luvru meu
Fac o rima, compun
Ma simt cel mai bun
Si tre' sa v-o spun
N-am ce sa fac, asa sunt fabricat
Aparat avansat, eu sunt fiu de imparat
Dar faza uimitioare, mi se pare
Ca dupa atatea nopti pierdute
Sunt inca in picioare, 'tare'
Multi se intreaba oare,
Ce sunt ca dau de parca ma doare
Bine ca stiu de ce sunt in stare,
Ma comport ca atare.

Super ED:
Pusa din bercenii,
Marfa crem a cremi,
Facut din cate grame de aur
Sunt in Grammy
Nu fac c***u asta pentru trei premii
E despre bani sau ma sugi de p****s
Cercei in m**e.... se duce,
E ala care vinde ca asta se duce
Vorba dulce, sexy, p***e spun ca
I'm amazinggggggggg

El Nino:
Ei gata, atitudine underground
Da, cum ar veni de fu*king sound
Bombe pe tobe, chitara si bass
Vezi ca le-am pus, stai cu ochii pe ceas
Ceas mi se pare ca merge si treaba
Degeaba vorbesti daca nu faci si plata
"Demata Haiti, iti dau duma curata"
Sa-nceapa si cearta, sa mor de nu-s gata
Priveste si harta, am armata pe foc
E mare belea daca vor.....
Zic zero barat dar legat pan' la cap
E capat de drum...
Ma las filmat, mare vedeta,
Tu mare fan, urchate-n racheta,
Baga-te la cheta ca scot album
Si la cum cad pe beat e sigur tun

Sisu Tudor:
Iti ofera placere nebuna,
Ma-nvarti dupa foaie de mana,
Si cand banii o sa vina,
Sti ca nu-i suma care sa ma puna-n dificultate ca trebuie sa-i numar,
Pana atunci fumez o leguma, rulez o planta din luna
Cu ochii in patru alerg,
Stau mereu alert, atent peste umar
Inamicii-s multi, nu poti sa-i numar
70 de kile, cu toale pe mine, tone de rine
Iubitorii de bine, poa' sa imbine
Cuvinte subtile cu sunete fine,
E o stare de spirit si vine prin tine,
Ajunge la tine!
Golaneala nu e fire, da nu-s imun la iubire,
Ca am nevoie sa simt o traire,
Daca vrei sa umplu foi si sa ramai cu gura cascata,
Mut de uimire!

Euforic:
Sunt moldovean,
Am sange de roman getbeget,
Jumatatea soldat si jumatate poet
Sunt cat se poate de real,
Deci n-ai cum sa ma dai incet,
Sau sa te dai prea tare,
Ca deja ti-am dat JET
Sunt detasat, dar tu pari numai deplasat
Sunt deranjat, pentru ca o arzi cam de c***,
Si-s bulversat, dar o sa-mi treaca repede
Sunt Euforic Holigan si o sa-tï f*t frecventele.

Trimiteți un comentariu