creTzu - Rap sarman ft. Ida (Versuri)

Versuri

creTzu - Rap sarman ft. Ida (Versuri)
creTzu - Rap sarman ft. Ida (Videoclip Oficial 2014)

Strofa 1 (creTzu):
Vreau o casa undeva pe-un varf de munte
Satul de cei prea ocupati sa se incrunte
Sunt ca un bloc colorat intr-un cartier sarac
Fac rap sarman sa am bani sa ma-mbrac in bani
Tu stii ca mint cand spun asta ca un rasta
Ca dupa 10 cruci si dupa slujba-ti bati nevasta
Am nevoie de aer curat in plaman
Sa-l poluez cu tutun ca n-am mai dormit de luni
Cand vezi ca altii nu-s ca tine, nu-i ura, crestine
Vezi poate a venit timpul sa iti asumi rolul mai bine
Habótnicilor le-as aminti de echilibru
Ca-n loc sa treaca cu gheare de tigru peste tibru
Anti-pat, zambesc rar de dupa gratii
Anti-calic de-asta dau la greu si-s anti-tactic
Adio respect si stima, ascult chitara lina
Tot mai constient de sfarsitul ce-o sa vina

Refren (Ida):
Am trecut prin ploaie, vant,
Demonstrand si-inca
Pe pamant cand rasare-o floare
N-o culege!

Am trecut prin ploaie, vant,
Demonstrand si-inca
Pe pamant cand rasare-o floare
N-o culege!

Strofa 2 (creTzu):
Ma simt inchis intr-o colivie cu vulturi si ulii
M-asculta nebunii inainte sa faca nod funiei
Narod pentru unii, salvare pentru altii
Strig tare pentru fratii ce nu-si mai stiu ta-tii
Barbatii stiu sa planga, sa modeleze-n stanca
Gasind alinare-n spirit restul fiind pe langa
Numai timpul sa ne-ajunga, chestia e ca ne-ntrece
Si trece si-i rece si cei dragi o sa plece
Accepta adevarul si el te va elibera
Da adevaru-i c-adevaru' meu e de vreme rea
Muzica mea e trista nu-ti place defel
Ca n-am model da' te-nteleg si eu as face la fel
Strang amintiri colier, mi-e foarte dor de ei
Cand credeam cu incapatanare ca-i de-ajuns sa speri
Oare cu-i mai poti sa-i ceri sa te aline
Lasa, oricum numanui nu-i pasa, decat de sine...

Refren (Ida):
Am trecut prin ploaie, vant,
Demonstrand si-inca
Pe pamant cand rasare-o floare
N-o culege!

Am trecut prin ploaie, vant,
Demonstrand si-inca
Pe pamant cand rasare-o floare
N-o culege!

Trimiteți un comentariu