Kristal A - Hey Hey (Versuri)

Versuri

Kristal A - Hey Hey (Versuri)
Kristal A - Hey Hey (Official Single)

Strofa 1:
Dac-as fi, unde mi-am dorit
As putea avea chiar totul
In mintea mea,
imi suna ceva
Ca de azi incepe totul

Bridge:
Nu mai pot s-o las pe maine
Sa tac, nu, nu este bine
Vreau sa schimb ceva in viata mea
Pas cu pas merg pan' la capat
Nu am limite, pun lacat
E momentul sa fiu cineva

Refren (x2):
Si striga: hey,hey,hey
Ar fi Ok,hey,hey
Nu spune nu,nu,nu
La ce simti tu

Strofa 2:
Zi de zi, incerc sa prind
Cheia mea spre fericire
In mintea mea,
imi suna ceva
E calea spre implinire

Bridge:
Nu mai pot s-o las pe maine
Sa tac, nu, nu este bine
Vreau sa schimb ceva in viata mea
Pas cu pas merg pan' la capat
Nu am limite, pun lacat
E momentul sa fiu cineva

Refren (x2):
Si striga: hey,hey,hey
Ar fi Ok,hey,hey
Nu spune nu,nu,nu
La ce simti tu

Bridge
E timpul sa-ncerc sa fiu
Un om mai bun
Sa-ncerc sa schimb ceva
In viata mea
Dar si tu, ai putea sa schimbi ceva
Uita-te in jurul tau, e viata ta

Refren (x2):
Si striga: hey,hey,hey
Ar fi Ok,hey,hey
Nu spune nu,nu,nu
La ce simti tu

Trimiteți un comentariu