Sisu Tudor - Ninja (Freestyle) - (Versuri)

Freestyle - Versuri

Sisu Tudor - Ninja (Freestyle) - (Versuri)
Sisu Tudor - Ninja (Freestyle) - (Prod. Capone-n-Noreaga-pain)

Yeh yeahh

Ii vezi la colt aceeasi bagabonti
Tari in clont care pot fi opriti din zbor doar de un glont
Nai cum sa ii pui la colt, findca au invatat sa nu se teama de morti
Am un speracalu pentru tot felu de porti

Hai cu mine sa iti arat ce trebuie sa porti, cum trebuie sa te porti
Asta este stilul strazi trenguri,ghete de alergare
P***de in poziti penale, inbracate in tinute sumare
Fac bani sa zboare din buzunare de zici cas nave spatiale

Iti place golane sa rulezi jointuri babane
Sa compari din parcare,pui pe masa mancare facuta din grame
Pui pe jetoane multe milionae
Si astepti norocul sa iti aduca in viata o raza de soare

Dar lumea mea nu exista din intamplare
Nu exista semne de intrebare
E doar un clan pe care trebuie sa il execut, fara nici o ezitare
Da-ia stau,alerg si alerg fara incetare
Chiar daca dau gresi e buna orice incercare
Prin care incerc sa ma despart de o gramada de amintiri amare
Sunetu e culoare si umblu prin spatiile inconjuratoare
Ma energizeaza ca o licoare de cicoare
Bauta din pahare cu umbrelute de soare, ma lasi fara rasuflare...

Pe mine cel care port visele generatiei anterioare
Si le traduc pentru generatiile urmatoare
Raman sub ascultare, scuip in versurile nemuritoare
Pentru demarco am un vocabular cuvinte jignitoare
Si daca vine vorba de razbunare si razboiae
Adu mitraliere si grenade dale in p***a mea de pistoale
Ca inamici controleaza sisteme mondiale
Si vor sa ma faca sa simt frica
Dar eu am sisteme morale care ma intaresc pana plec de aicea
Deci tineti pentru tine grija
Noi nu murim doar disparem ca niste NINJA
Simti durere inseamna ca esti binecuvantat pastreazati Grija...

3 comentarii:

  1. frate ! vreti bani pe bub..mai oferiti si servici de calitate ca m-am saturat sa intru sa astept rotitza aia la vrajeala ....nu se face asa prietene ! oferi servici mondene ? cere si bani tot mai monden sa zic asa ...

    RăspundețiȘtergere