Maximilian - La Ele (Versuri)

Versuri

Maximilian - La Ele (Versuri)
Maximilian - La Ele

Refren:
La ele, ele, la ele
Frumoasele mele, la ele
La ele, ele, la ele
Frumoasele mele, la ele

Maximilian:
Eram atat de bleau pana-am inceput sa beau
Daca tot m-am activat, ia ghici tu ce vreau
Vreau, vreau sa va vad cum faceti multa valva
Prima care cedeaza, e clar ca ma-sa-i curva
Si ta-su-i politai, aha, ha, ha, ha, hai
Vin sa te fur de-acasa - Rapirea din Serai
Stai, stai pe ganduri mult prea mult
Eu vreau doar sa te... cunosc in amanunt, Maxi, ti-o arzi marunt
Nu mai marunt ca tine
Iar daca-am sa ma ascund, atunci m-ascund de tine
Ca ai buze subtiri si-mi faci ochi dulci
Imi zic imediat: bre, mai bine fugi!

Refren:
La ele, ele, la ele
Frumoasele mele, la ele
La ele, ele, la ele
Frumoasele mele, la ele

Maximilian:
Si Ti-am cAntat de atAtea ori la ore tArzii
Dar tu erai prea beata ca-ca-ca sa mai stii
Iti zic eu, te-ai di-di-distrat de minune
Erai un zambet toata, bine, si niste spume
Drogato, imi zic astia ca nu-i nimic de capul tau
Dar cica-ar merge sa te f*t o data rau
Imi zice: "Maxi, tare as vrea sa ma bati"
Nu-s genul, dar fac o exceptie, pumni la ficati
"Vreau palme sa-mi imparti pe cur si pe obraz
Sa-mi iasa ochii din orbita, mana-n grumaz"
Imi trebuie curaj sa nu plec, sa nu fug
Iese mereu frumos atunci cand ma duc

Refren:
La ele, ele, la ele
Frumoasele mele, la ele
La ele, ele, la ele
Frumoasele mele, la ele

Trimiteți un comentariu