N&D - E usor sa gresesti (Versuri)

Versuri

N&D - E usor sa gresesti (Versuri)
N&D - E usor sa gresesti

Nici o clipa n-am crezut
Tot ce-a fost ca a trecut
Nici o clipa nu am incetat sa ma gandesc
Cat de mult eu pe tine te iubesc
Chiar si atunci cand ti-am spus totul s-a dus
Inima in mine a plans
As fi vrut sa stii atunci cat e de greu
Sa iubesti…as fi vrut sa fii in locul meu
Cand mi-ai spus s-a terminat
Cerul parca s-a intunecat
Pentru mine erai ce aveam mai scump
Acum stau ma gandesc,ma gandesc si plang

Reren (x2):
E usor sa gresesti
Mult mai greu e sa iubesti
Lasa totul si vino acum
Sa urmam acelasi drum

Iti spun acum cat de mult te doresc
Nu vreau sa pleci inca te mai iubesc
Asa cum te-am iubit te-am iubit mereu
Odata cu tine umbla si gandul meu
Imi ceria cum sa iti dovedesc
Iti spun acum pentru tine eu traiesc
As vrea sa stii,doar tu vei fi,tot ce pe lume eu voi iubi
Astept sa vii sa o luam de la inceput
Langa tine vreau sa plang,langa tine vreau sa rad
Uita acum tot ce-a fost candva
Haide vino langa inïma mea

Reren (x6):
E usor sa gresesti
Mult mai greu e sa iubesti
Lasa totul si vino acum
Sa urmam acelasi drum

Trimiteți un comentariu