In Extremis - Stiu ce iti place feat Praetor (Versuri)

Versuri

In Extremis - Stiu ce iti place feat Praetor (Versuri)
In Extremis - Stiu ce-ti place feat Praetor (Official Video HD)
In Extremis - Stiu ce iti place feat Praetor (Video Teaser)

Refren (x2):
Hai vino incoace
Stiu ce iti place
Stiu tot ce vrei
Nu esti ca alte femei

Esra:
In suflet iti intru, direct fara filtru,
Se schimba si tripu', se filmeaza clipu'.
Totul e simplu, placeri de tot tipu',
Nu fi timida, ca nu sunt eu tipul.
Cu noi tine timpul, nu sta pe fuga
Noaptea e lunga, sticla sa planga.
Lasa sa curga, o lacrima langa,
Ca tot ce-i frumos, dispare intr-o secunda,
Dar tre' sa ne ajunga, deci stai aproape
Intre iluzii, soapte, pierduti in noapte.
Vorbe din spate, ignora-le toate,
Dar daca le asculti hai, pleaca departe!
Vreau clipa aparte, cu orice tipa-nparte,
Ce cu mine-si imparte tot ce are deoparte.
Asa ca vino aproape, spune-mi ce-ti place
Sau mai bine taci si le aflu singur pe toate.
Secrete di buze, u-i loc de scuze,
Lumini difuze, priviri confuze.
Ganduri ascunse, acum prin viata,
Te fac sa tresari cu un cub de gheata,
Ce aluneca incet pe gat, pe san
Te musc usor, te fac sa tremuri,
Te rasfat cu atingeri, pierduti in placere.
Zi-mi ce-ti doresti, acum poti sa-mi ceri.
Si cobor usor, stii ca stiu ce-ti place,
Te lingi, te ating, stii ca nu-ti da pace.
Te termin si tremuri, zambesc increzut, ca noaptea asta abia a inceput.
O luam de la cap, muzica-n surdina,
Misca-te in voie, dar tre' sa fi crima
Ca... proba toate ca pe cea mai tare haina de firma.

Refren (x2):
Hai vino incoace
Stiu ce iti place
Stiu tot ce vrei
Nu esti ca alte femei

Swift:
Stiu, nu-ti place sa pierzi, stop.
Esti jucausa, trisezi, joc.
La fel de simplu, am echilibru,
Frunza-i stimul, imi schimba filmul.
.. de felina, musca.
Parca-i scapata din cusca.
Dar o domol, cobor usor,
Pe toti peretii se urca.
Stiu, ii place, cum se desface,
Zambeste, priveste, camasa mi-o trage.
Intinsa pe pat, fixata in coate, isi musca buta cand fusta-i cade.
Uite nasturii sar, sar.
Ne rostogolim ca un zar, dar nu prea cuminti ca-i banal, -al,
Al d****ui de vulgar, clar!
3 de 6, fiori, spasme, ca-i place din fata si spate.
Confuza-n ce vrei, mie-mi convine,
Cand nu este da si da e mai bine.
Si-mi place mai bine cand te dezbraci,
Mai bine vine, asa ca nu taci.
Te pierde cand tragi, deasupra cum bagi.
Imi place, te fac sa te zbati,
Ca asa-s muzele, le musc buzele, le rup bluzele,
Facute sa ma amuze, ie
Totul prea usor, apoi cand fustele cad,
Iar Bogdan a urlat, atunci o ia de la cap!

Trimiteți un comentariu