Cum arata cea mai noua autostrada din Romania. (Galerie Foto)
Romania are in sfarsit o autostrada care sa lege, fara intreruperi,
Capitala de
Constanta. Circulatia a fost deschisa complet si pe portiunea
Cernavoda-
Medgidia, unde pana acum o saptamana se putea circula doar la o banda pe sens.
Totodata, a avut loc si recepţia tronsonului
Medgidia-
Constanta. Pe ambele portiuni au lucrat italienii de la
Astaldi si nemtii de la
Max Boegl.
Momentan se lucreaza inca la spatiile de servicii, iar pe cea mai mare parte a portiunii
Cernavoda-
Medgidia-
Constanta au fost montati parapeti despartitori antiorbire.
CNADNR a platit pentru constructia autostrazii
Cernavoda-
Constanta aproape
1,5 miliarde de lei (circa
350 de milioane de euro la un curs de
4,3 lei/euro).
Constructia autostrazii
Soarelui, intre
Bucuresti si
Constanta, a inceput inainte de
Revolutie. Primul tronson,
Fetesti-
Cernavoda, a fost finalizat in
1987, al doilea -
Bucuresti-
Fundulea-
Drajna, in
2004, iar
Drajna-
Fetesti in
2007. Autostrada intre
Bucuresti si
Constanta are putin peste
200 de kilometri.
Vizionare placuta:
|
Iesire: Cernavoda |
|
La lucru |
|
120km/h |
|
... |
|
La lucru |
|
... |
|
A2/km172 |
|
... |
|
... |
|
... |
|
E81/A2-Bucuresti - Fetesti / 223/Cochirleni / Cernavoda |
|
... |
|
La Lucru |
Sursa: ZF Constructii